dc.contributor |
Buil Legaz, Lucía
|
|
dc.contributor.author |
Sureda Salas, Maria Victòria
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-04T08:32:36Z |
|
dc.date.available |
2020-06-04T08:32:36Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152738 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La creativitat és important pel nostre desenvolupament personal, és una eina que ens ajuda afrontar problemes i a ser més expressius tant oralment com en l'escriptura. Actualment, les noves tecnologies convergeixen en el nostre dia a dia. Aquest treball d’investigació presenta un estudi per veure la influència de les noves tecnologies quant a la creativitat. Per aquesta finalitat s’ha emprat un qüestionari sobre l’exposició a les pantalles i una prova de creativitat. Hi ha una mostra composta per 52 participants d'entre 8 a 12 anys. L'estudi s'ha realitzat durant el tercer trimestre del curs acadèmic 2018-19 en diverses escoles de Mallorca. Els resultats finals mostren com perjudica en alguns aspectes l’exposició a les pantalles respecte a la creativitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Creativity is important for our personal development, it is a tool that helps us face problems and be more expressive both orally and in writing. Currently, new technologies converge in our daily lives. This research presents a study to see the influence of new technologies in terms of creativity. To this end, a questionnaire on exposure to screens and a creative test was used. There is a sample composed of 52 subjects between 8 and 12 years old. The study was carried out during the third quarter of the 2018-19 academic year in various schools in Mallorca. The results show how it harms the exhibition on the screens with respect to the creativity. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Imaginació |
ca |
dc.subject.other |
PIC-N |
ca |
dc.subject.other |
Creativitat verbal o narrativa |
ca |
dc.subject.other |
Creativitat gràfica |
ca |
dc.subject.other |
Imagination |
ca |
dc.subject.other |
Verbal or narrative creativity |
ca |
dc.subject.other |
Graphic creativity |
ca |
dc.title |
Comparació del nivell creatiu i la utilització de les TIC en infants d’entre 8 a 12 anys |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|