dc.contributor |
Riera Clapés, Juan Vicente
|
|
dc.contributor.author |
Valencia León, Johanna
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T14:47:41Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T14:47:41Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152810 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball té com a objectiu presentar un altre tipus d’enfocament en l’ensenyament de
les matemàtiques a les aules d’Educació Primària, com és l’aprenentatge o treball Cooperatiu.
Es parteix d’un enfocament empíric on s’analitzen totes les dimensions de l’Aprenentatge
Cooperatiu comprovant que, ja des de segles passats, molts autors ja donaven esment als
avantatges que suposava l’aprenentatge entre iguals. No és fins més tard que nous autors
recullen aquesta informació i realitzen una gran investigació, donant pas a una sèrie de
definicions. És gràcies a aquests estudis i investigacions que es comprova que aquest mètode
innovador resulta ser beneficiós pels infants, tant a nivell acadèmic com a nivell personal.
Aquests beneficis s’han observat en un cas real, ja que a partir d’aquest treball s’han posat en
pràctica diferents activitats a una aula de 4t de Primària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of this work is to present another approach of teaching mathematics in Primary
School such as Cooperative work.
This will be based on a empirical approach where all dimensions of cooperative work will be
analysed to check that, since past centuries, many authors already paid attention to the
advantages of peer learning. It’s not until later that new authors collect this information and
work on a big investigation, giving way to a number of definitions. Thanks to these studies
and investigations is checked that this innovative method is helpful for children, both
personally and academically.
These benefits have been observed in a real case, due to in this work many activities have
been tested in a 4th primary school. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Material manipulatiu |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Cooperative learning |
ca |
dc.subject.other |
Maths |
ca |
dc.subject.other |
Meaningful learning |
ca |
dc.subject.other |
Manipulative material |
ca |
dc.subject.other |
Primary school |
ca |
dc.title |
Aprenentatge cooperatiu a l’àrea de Matemàtiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|