dc.contributor |
Vidal Conti, Josep |
|
dc.contributor.author |
Fuster Pedretti, Paula |
|
dc.date |
|
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T15:16:20Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T15:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152813 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació és una acció en constant canvi per tal d’adaptar-se a la realitat canviant de la societat i donar resposta a les necessitat creades. D’aquesta manera, les metodologies i mètodes d’ensenyament-aprenentatge són repensats i modelats en concordança constantment. Tot i així, els espais d’esbarjo als centres escolars són àrees amb molt de potencial però que han estan oblidades. En aquest treball, s’ha fet una reflexió sobre la trajectòria d’aquests espais, el seu ús i els elements que hi podem trobar, a partir de la qual s’ha fet un recull de recursos per tal de reformar els patis basat en tres aspectes: arquitectònic, didàctic i emocional. A través d’un estudi fet a equips docents/directius i alumnes de distints centres, i l’anàlisi de les seves respostes, s’ha pogut comprovar l’estat generals dels patis de les escoles de primària a Mallorca. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Education is an action in constant change to adapt to the changing reality of society and respond to the needs created. Thus, teaching-learning methodologies and methods are constantly rethought and modeled. Even so, recreational spaces at schools are areas with a lot of potentials but which have been forgotten. In this work, we consider the trajectory of these spaces, their use and the elements that we can find in them, making a compilation of resources to reform the school playgrounds based on three aspects: architectural, didactic and emotional. Through a study done to primary schools' staff and students from different centers and the analysis of their answers, it has been possible to check the general state of the playgrounds of primary schools in Mallorca. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Pati |
ca |
dc.subject.other |
Esbarjo |
ca |
dc.subject.other |
Recursos |
ca |
dc.subject.other |
Diversitat |
ca |
dc.subject.other |
Playground |
ca |
dc.subject.other |
Recreation |
ca |
dc.subject.other |
Resources |
ca |
dc.subject.other |
Diversity |
ca |
dc.title |
Estat dels patis escolars de Mallorca i recull de recursos per a la seva reforma |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|