[cat] En aquest present document, es fa una anàlisi de l'escola CEIP Talaiot. Es realitza una
contextualització sobre l'Escola Nova i els seus principals referents, per a acabar emmarcant i
analitzant els referents principals del CEIP Talaiot de s'Illot (els quals són J. Dewey, J. H.
Pestalozzi, M. Montessori, E. Pikler, la ciutat educativa de Reggio Emilia i el model finlandès
d'educació). A part, s'ha realitzat un treball de camp amb diverses enquestes a les famílies i als
mestres del centre, i s'ha realitzat una entrevista a la directora de l'escola. Tot això, per tal
d'analitzar, conèixer i reflexionar sobre les pràctiques en pedagogia autodidacta que es duen a terme
al CEIP Talaiot.
[eng] In this document, we will do an analisys of the CEIP Talaiot. We will make a context about the New
School and the principals influence authors of the school (this authors are: J. Dewey, J. H.
Pestalozzi, M. Montessori, E. Pikler, the educative city of Reggio Emilia and the finnish model of
education). Also, we will make a investigation work based in diferents polls destinated to the
families and the teachers and an interview to the director of the school. We will do all of this to have
an analize, a known and a reflexion about the self-taugh practice of the CEIP Talaiot.