[cat] Mitjançant l’elaboració d’aquest estudi s’ha pogut extreure informació sobre el nivell de coneixement en geografia, tant d’Espanya com de les Illes Balears, d’un grup d’alumnes de 6è de l’escola CEIP Son Basca de Sa Pobla. L’estudi es centrarà en 24 alumnes, 15 nins i 9 nines, del terme municipal de Sa Pobla, al nord de Mallorca.
Es pretén extreure informació sobre els coneixements geogràfics de les Illes Balears i d’Espanya que tenen el alumnes quan finalitzen la seva etapa de Primària. Aquest anàlisi es basa en el coneixement que tenen els alumnes a mitjançant l’eina dels mapes mentals.
La finalitat de l’estudi és analitzar i extreure conclusions sobre el nivell de coneixement que tenen els alumnes sobre les Illes Balears i l’estat espanyol i observar si la metodologia emprada pel docent és significativa
[eng] By the elaboration of this study, we have been able to extract information about the level of knowledge in geography, both in Spain and the Balearic Islands, of a group of students of the 6th of the CEIP Son Basca school of Sa Pobla. The study will focus on 24 students, 15 boys and 9 girls, from the Sa Pobla municipal district, in the north of Mallorca.
It is intended to extract information about the geographic knowledge of the Balearic Islands and Spain that students have when they finish their Primary Education. This analysis with the mind maps tool is based on the knowledge that the students have.
The purpose of the study is to analyse and draw conclusions about the level of knowledge that the students have on the Balearic Islands and the Spanish State and observe whether the teaching methodology is significant.