Proposta d’intervenció per el treball de l’autoestima dins el segon cicle de Primària a l’àrea de llengua catalana

Show simple item record

dc.contributor Rigo Carratalà, Eduard
dc.contributor.author Piñero Adrover, Marina
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-15T17:03:32Z
dc.date.available 2020-06-15T17:03:32Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152893
dc.description.abstract [cat] L'autoestima és una de les competències emocionals bàsiques que regeixen el procés d‟ensenyament i aprenentatge de l‟alumnat. Així i tot, és un dels continguts més infravalorats tant al currículum oficial com durant la jornada escolar. Això es deu a la carència d‟informació en aquest àmbit i la impotència de no saber com posar-ho en pràctica dins una aula. Per aquest motiu, el següent Treball de Fi de Grau (TFG) té l‟objectiu d‟estudiar el seu significat, aspectes que engloba i àrees on influeix. A més, es proposa una unitat didàctica per a treballar-ho dins l‟àrea de llengua catalana de forma transversal. Va destinada a l‟alumnat del segon cicle de Primària, ja que és un etapa que comporta canvis i desequilibris físics i psicològics, fet que afecte al benestar emocional dels infants. ca
dc.description.abstract [eng] Self-esteem is one of the basic emotional competences that affect in the teaching and learning process of students. Even so, it is one of the most undervalued content in the official documentation and during the school day. This is due to the lack of information in this area and the helplessness of not knowing how to put it into practice in a classroom. For this reason, the following Final Project aims to study its meaning, the aspects that includes and the areas where it influences. In addition, it proposes a unit to work it in the area of Catalan language in a transversal way. It is intended for the second cycle of Primary students, because it is a stage that involves changes and physical and psychological imbalances, which affects the emotional well-being of children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Autoestima ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Benestar emocional ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Llengua Catalana ca
dc.subject.other Self-esteem ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Emotional well-being ca
dc.subject.other Unit ca
dc.subject.other Catalan ca
dc.title Proposta d’intervenció per el treball de l’autoestima dins el segon cicle de Primària a l’àrea de llengua catalana ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics