La diversitat cultural a les aules d'Educació Primària de les Illes Balears com a conseqüència de la immigració Estudi de dos centres d'Educació Primària de Mallorca per a l'elaboració d'una proposta educativa intercultural

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Coll Ramon, Margalida
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-15T17:23:29Z
dc.date.available 2020-06-15T17:23:29Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152895
dc.description.abstract [cat] La immigració a Espanya i concretament, a les Illes Balears, és un dels fenòmens més significatius dels darrers anys, fet que ha conduït a valorar, durant el transcurs d’aquest treball, el procés migratori, les seves causes i conseqüències. A més, la diversitat cultural present a les aules d’Educació Primària de les Illes Balears és una conseqüència directa de la immigració. Per aquest motiu, es realitza una anàlisi a dos centres escolars de Mallorca per a conèixer l’opinió i l’actitud de l’alumnat enfront dels estudiants immigrants, com també, analitzar l’actitud, formació i organització per part del professorat per atendre les necessitats educatives de l’alumnat nouvingut. Finalment, s’elabora una proposta educativa intercultural per a fomentar-la als centres d’educació primària incloent una educació transversal i integral i transmetent els valors propis com són la solidaritat, la igualtat, el respecte i l’estima cap als companys ca
dc.description.abstract [eng] The immigration in Spain and specifically, in the Balearic Islands, is one of the most significant phenomena in recent a year, that has led to value during the course of this work, the migratory process, its causes and consequences. In addition, the cultural diversity present in primary education classrooms in the Balearic Islands is a direct consequence of immigration. For this reason, an analysis is carried out at two schools in Majorca to know the opinion and the student's attitude towards immigrant students, as well as analysing the attitude, training and organisation of the teaching staff in order to meet the educational needs of the newcomer students. Finally, an intercultural educational proposal is elaborated to promote intercultural education in primary education centres, including a transversal and integral education and transmitting the values of our own, such as solidarity, equality, respect and esteem for school mates. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Immigració ca
dc.subject.other Illes Balears ca
dc.subject.other Diversitat cultural ca
dc.subject.other Educació intercultural ca
dc.subject.other Alumnat d’Educació Primària ca
dc.subject.other Immigration ca
dc.subject.other Balearic Islands ca
dc.subject.other Cultural diversity ca
dc.subject.other Intercultural education ca
dc.subject.other Primary education students ca
dc.title La diversitat cultural a les aules d'Educació Primària de les Illes Balears com a conseqüència de la immigració Estudi de dos centres d'Educació Primària de Mallorca per a l'elaboració d'una proposta educativa intercultural ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics