La gamificació: clau del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'anglés

Show simple item record

dc.contributor Amengual Pizarro, Marian
dc.contributor.author Salvà Mas, Elena
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-17T08:01:19Z
dc.date.available 2020-06-17T08:01:19Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152929
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau posa de manifest la importància de incorporar noves metodologies educatives en els processos d’ensenyament-aprenentatge i la necessitat de reajustar el rol de docent dins l’aula. Concretament, aprofundeix sobre la gamificació, una forma de fer, que serveix de mitjà per aconseguir que tots els alumnes de l’aula aprenguin de forma més motivadora i significativa. En el marc teòric, trobam un anàlisi sobre el terme gamificació, els elements que intervenen, les avantatges de la seva aplicació i les aplicacions més utilitzades en l’ensenyament de la llengua anglesa. A més, es presenta una proposta didàctica basada en la gamificació per treballar el currículum de la llengua anglesa, adreçada als alumnes de 2n d’educació primària. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project reveals the importance of incorporating new teaching methodologies into the learning and teaching processes as well as the need for redefining the teacher's role in the classroom. Specifically, this work delves into gamification, a new way of approaching education, whose main goal is to achieve that all students in the classroom learn in the most motivating and meaningful way. In the theoretical framework, there is an analysis of the term gamification, the elements that intervene, the advantages of its application and the applications most used in the teaching of the English language. In addition, it presents a didactic proposal based on gamification to work the curriculum of the English Language, aimed at students of 2nd year of primary education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Aprenentatge de la llengua anglesa ca
dc.subject.other Rol del professor ca
dc.subject.other Rol de l’alumne ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Learning the English language ca
dc.subject.other Role of the teacher ca
dc.subject.other Student role ca
dc.subject.other New technologies ca
dc.title La gamificació: clau del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'anglés ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record