Educació emocional en els centres d’educació infantil en el municipi de Manacor

Show simple item record

dc.contributor Gomila Grau, María Antònia
dc.contributor.author Sancho Carrió, Clara
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-18T10:59:03Z
dc.date.available 2020-06-18T10:59:03Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152948
dc.description.abstract [cat] La investigació que presenta el treball consisteix en conèixer i analitzar l’educació emocional dels centres d’educació infantil del municipi de Manacor. S’ha realitzat una recerca bibliogràfica i documental a nivell nacional i internacional. A més, s’ha elaborat un qüestionari, el qual recull la informació necessària per l’anàlisi. Gràcies a la tècnica: recerca documental i bibliogràfica, i l’instrument; qüestionari, s’obté la informació i les dades per el compliment dels objectius i el plantejament de les hipòtesis. Els resultats presenten una educació emocional treballada des d’una perspectiva transversal, un currículum escolar escàs en quant a la metodologia i una insuficient formació del professionals. Per tant, es plantegen unes jornades d’educació emocional com a proposta de millora per conscienciar la importància de l’educació emocional a edat primerenca. Les conclusions afirmen la complexitat de treballar-ho, per això la importància en formació, el paper imprescindible de les famílies durant el procés evolutiu dels infants i sobretot, un canvi de perspectiva de com duu a terme l’educació emocional. ca
dc.description.abstract [eng] The investigation regarding this work consists of knowing and analyzing Manacor’s kindergarten emotional education. It contains a national and international bibliographic and documentary research. Additionally, a questionnaire has been elaborated which collects the necessary information of the analysis. Through the technique: bibliography and documentary research; and the instrument: the questionnaire, we obtained the information and the data for the accomplishment of the aims and the approach of the hypotheses. The results present an emotional education made through a transversal perspective, a scarce school curriculum regarding the methodology and an insufficient professional formation. Therefore, we proposed emotional education journeys as an approach of improvement at realizing the importance of the emotional education at an early age. The conclusions affirm the complexity of this work, therefore the importance of professional formation, and the indispensable paper of the families during the evolutionary process of children, and especially, a change of perspective in how to carry out the emotional education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Centre d’educació infantil ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Kindergarten ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Children ca
dc.title Educació emocional en els centres d’educació infantil en el municipi de Manacor ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics