Proposta d’itinerari didàctic per a secundària: Urbanisme i patrimoni a la ciutat d’Inca

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Galiano Mera, Ismael
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-07-01T11:37:59Z
dc.date.issued 2019-05-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152977
dc.description.abstract [cat] Els itineraris didàctics suposen una manera d'aprendre més estimulant, trenquen amb la rutina de l’aula i alhora són una forma complementària i engrescadora d'ensenyar continguts de ciències socials, ja que l’alumnat pot participar en el seu propi procés d'ensenyament − aprenentatge. El present escrit té com a finalitat desenvolupar una proposta d’itinerari didàctic per la ciutat d’Inca, des de la seva gènesi urbana fins a l’actualitat, observant el paisatge i analitzant els principals elements patrimonials de la ciutat – materials i immaterials –, amb l’objectiu de produir un material didàctic que pugui ser utilitzat per part de la comunitat educativa d’Inca. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 71 - Urbanisme. Paisatgisme, parcs i jardins ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Inca ca
dc.subject.other Urbanisme ca
dc.subject.other Història ca
dc.subject.other Ciències Socials ca
dc.title Proposta d’itinerari didàctic per a secundària: Urbanisme i patrimoni a la ciutat d’Inca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:08:17Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record