dc.contributor |
Ordinas Garau, Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Galiano Mera, Ismael
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-01T11:37:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152977 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els itineraris didàctics suposen una manera d'aprendre més estimulant, trenquen
amb la rutina de l’aula i alhora són una forma complementària i engrescadora
d'ensenyar continguts de ciències socials, ja que l’alumnat pot participar en el
seu propi procés d'ensenyament − aprenentatge. El present escrit té com a
finalitat desenvolupar una proposta d’itinerari didàctic per la ciutat d’Inca, des de
la seva gènesi urbana fins a l’actualitat, observant el paisatge i analitzant els
principals elements patrimonials de la ciutat – materials i immaterials –, amb
l’objectiu de produir un material didàctic que pugui ser utilitzat per part de la
comunitat educativa d’Inca. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
71 - Urbanisme. Paisatgisme, parcs i jardins |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Inca |
ca |
dc.subject.other |
Urbanisme |
ca |
dc.subject.other |
Història |
ca |
dc.subject.other |
Ciències Socials |
ca |
dc.title |
Proposta d’itinerari didàctic per a secundària: Urbanisme i patrimoni a la ciutat d’Inca |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:08:17Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|