L’art com a instrument d’inclusió per un alumne amb diversitat funcional

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Adrover Cerro, Gema
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-22T10:54:27Z
dc.date.available 2020-07-22T10:54:27Z
dc.date.issued 2020-07-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153151
dc.description.abstract [cat] El Treball de Fi de Grau (TFG) que es presenta consisteix en el disseny d’una investigació, la qual té com a objectiu analitzar la relació entre un alumne amb diversitat funcional i les àrees artístiques, des d’un enfocament inclusiu. Així com analitzar l’autoestima i autonomia de l’alumne enfront aquestes àrees. Aquesta investigació s’ha dut a terme mitjançant la metodologia qualitativa, estudi de cas únic. Els instruments utilitzats per aquesta investigació són: entrevistes, enquestes i anàlisi de documents. Els resultats obtinguts demostren la relació positiva entre l’alumne amb diversitat funcional i les àrees artístiques i com aquestes enriqueixen la seva autoestima i autonomia. Com a conclusions principals, cal destacar la importància de l’art en la vida de les persones, independentment de les seves capacitats, com a procés de socialització, inclusió i expressió ca
dc.description.abstract [eng] The Final Degree Project (TFG) that is presented consists of the design of a research, which aims to analyze the relationship between a student with functional diversity and the artistic areas, from an inclusive approach. As well as analyzing the student's self-esteem and autonomy in these areas. This research was carried out using the qualitative methodology, a unique case study. The instruments used for this research are: interviews, surveys and document analysis. The results obtained show the positive relationship between the student with functional diversity and the artistic areas and how these enrich their self-esteem and autonomy. The main conclusions are the importance of art in people’s lives, regardless of their abilities, as a process of socialization, inclusion and expression. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 73 - Arts plàstiques ca
dc.subject.other Diversitat funcional ca
dc.subject.other Autoestima ca
dc.subject.other Autonomia ca
dc.subject.other Àrees artístiques ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Functional diversity ca
dc.subject.other Self-esteem ca
dc.subject.other Autonomy ca
dc.subject.other Artistic areas ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.title L’art com a instrument d’inclusió per un alumne amb diversitat funcional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record