L’educació emocional com a eina per a facilitar l’aprenentatge de l’anglès

Show simple item record

dc.contributor Salazar Noguera, Joana
dc.contributor.author Melis Mir, Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-27T16:01:12Z
dc.date.available 2020-07-27T16:01:12Z
dc.date.issued 2020-07-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153183
dc.description.abstract [cat] Aquest treball té diversos objectius. per una banda es pot comentar l’objectiu de preparar una unitat didàctica titulada “Aprenem amb les emocions” i centrada amb l’aprenentatge de la llengua anglesa mitjançant una metodologia centrada en l’estimulació de l’ educació emocional mitjançant la reducció del seu filtre afectiu . Per altra banda, el segon objectiu consisteix en detectar l’ús de metodologies centrades en l’educació emocional a dins l’educació primària a les Illes Balears i, a tal efecte, s’ha dissenyat un qüestionari. Un total de quatre subjectes, professorat le l’educació primària a les Balears, han participat en aquest estudi. A partir de les respostes obtingudes dei la treta de conclusions del qüestionari, es pot dir que l’alumnat adopta més motivació i autoconfiança , a part d'interioritzar més aprenentatges sobre la llengua anglesa quan els mestres han aplicat l’educació emocional a dins l’àmbit de l’educació primària. ca
dc.description.abstract [eng] This study has two primary objectives, with the first begin to prepare a teaching unit titled “We learn with our emotions”. This unit is concerned on the learning of English language through methodology focused on the use of emotional educacion and the reduction of the affective filter of the children. The second objective of this study is to assess if methodologies focused on the emotional education are used in primary education in the Balearic Islands. A questionnaire has been designed in order to aid in accomplishing this objective with a total of four subjects (teachers in primary education in different schools of the Balearic Islands) participating in this study From analyzing the several answers obtained from the results of the questionnaire, it can be said that students tend to have more motivation and self-confidence regarding the English language and other learnings, and are more likely to retain the information they have learned when teachers have applied emotional education to their learning in the field of primary education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Filtre afectiu ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Autoconfiança ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Self-confidence ca
dc.subject.other English language ca
dc.title L’educació emocional com a eina per a facilitar l’aprenentatge de l’anglès ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics