dc.contributor |
Salazar Noguera, Joana
|
|
dc.contributor.author |
Melis Mir, Maria
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-27T16:01:12Z |
|
dc.date.available |
2020-07-27T16:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153183 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball té diversos objectius. per una banda es pot comentar l’objectiu de preparar una
unitat didàctica titulada “Aprenem amb les emocions” i centrada amb l’aprenentatge de la
llengua anglesa mitjançant una metodologia centrada en l’estimulació de l’ educació
emocional mitjançant la reducció del seu filtre afectiu . Per altra banda, el segon objectiu
consisteix en detectar l’ús de metodologies centrades en l’educació emocional a dins
l’educació primària a les Illes Balears i, a tal efecte, s’ha dissenyat un qüestionari. Un total de
quatre subjectes, professorat le l’educació primària a les Balears, han participat en aquest
estudi.
A partir de les respostes obtingudes dei la treta de conclusions del qüestionari, es pot dir que
l’alumnat adopta més motivació i autoconfiança , a part d'interioritzar més aprenentatges
sobre la llengua anglesa quan els mestres han aplicat l’educació emocional a dins l’àmbit de
l’educació primària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This study has two primary objectives, with the first begin to prepare a teaching unit titled
“We learn with our emotions”. This unit is concerned on the learning of English language
through methodology focused on the use of emotional educacion and the reduction of the
affective filter of the children.
The second objective of this study is to assess if methodologies focused on the emotional
education are used in primary education in the Balearic Islands. A questionnaire has been
designed in order to aid in accomplishing this objective with a total of four subjects (teachers
in primary education in different schools of the Balearic Islands) participating in this study
From analyzing the several answers obtained from the results of the questionnaire, it can be
said that students tend to have more motivation and self-confidence regarding the English
language and other learnings, and are more likely to retain the information they have learned
when teachers have applied emotional education to their learning in the field of primary
education. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Filtre afectiu |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Autoconfiança |
ca |
dc.subject.other |
Llengua anglesa |
ca |
dc.subject.other |
Emotional education |
ca |
dc.subject.other |
Motivation |
ca |
dc.subject.other |
Self-confidence |
ca |
dc.subject.other |
English language |
ca |
dc.title |
L’educació emocional com a eina per a facilitar l’aprenentatge de l’anglès |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|