Ioga, una proposta per integrar i treballar l’autodisciplina i la gestió emocional

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.author Morey Rosselló, Francesca
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-27T16:26:00Z
dc.date.available 2020-07-27T16:26:00Z
dc.date.issued 2020-07-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153184
dc.description.abstract [cat] La realitat de les escoles i els reptes als quals s'afronten han canviat dràsticament els darrers anys. Partint del reflex d'una societat canviant, sobreinformada i volàtil que exigeix respostes instantànies. Davant aquests nous paradigmes socials, han nascut noves problemàtiques i necessitats. En conseqüència, un dels majors reptes que es troben dins les aules és el treball de l'autodisciplina, entesa com un acte d’autoregulació, d’esforç i constància personal. En resposta a les noves realitats, s'han posat a l'ordre del dia pràctiques que, fins a l'hora, havien passat desapercebudes. D'aquesta manera s'han multiplicat notablement els estudis i les ofertes relacionades amb el benestar físic i emocional. Destacant entre elles el Ioga, com una pràctica en el valor de la constància, la pròpia gestió i prospecció d'un i una mateixa. Considerant la importància d'adaptar-se a les necessitats reals i actuals que sorgeixen dins les aules, he elaborat una guia pràctica, dotada de recursos i una proposta didàctica per treballar l'autodisciplina i el valor de l'esforç a les aules de Primària mitjançant el Ioga. En el present treball s'han consultat i investigat distintes fonts bibliogràfiques i a partir d'aquestes s'han adaptat i traslladat els objectius i pilars teòrics a la guia pràctica. ca
dc.description.abstract [eng] Schools reality and challenges have changed dramatically the lasts years. Schools are a reflection of a changing, over-informed and volatile society that demands instant responses. In light of this new social paradigm, new problems and needs show up. Consequently, one of the greatest challenges in the school is the work of self-discipline, understood as an act of self-regulation, effort and personal perseverance. In answer to new realities, practices that had past unnoticed are now all the rage. Therefore it have been an increase of researchs and practices releated with the physical and emotional well-being. Highligting Yoga, as a practice in the value of perseverance, self-management and self-prospecting. Take into account the importance of adapt the school to the new realities that arise in the clasrooms, I have develop a practic guide, provided with suggested activities and resources in order to develop self-discipline and effort in the Primary Schools by Yoga practice. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Guia pràctica de Ioga ca
dc.subject.other Incrementació de l’autodisciplina basada en el ioga ca
dc.subject.other Autogestió emocional en infants ca
dc.subject.other Practice guide ca
dc.subject.other Yoga-based self-discipline increase ca
dc.subject.other Emotional selfmanagement in children ca
dc.title Ioga, una proposta per integrar i treballar l’autodisciplina i la gestió emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics