Creacions musicals i comprensió lectora a partir de la narrativa fantàstica infantil Una proposta didàctica per a 6è de primària

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Cirer Ribot, Rosa Maria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-29T11:02:52Z
dc.date.available 2020-07-29T11:02:52Z
dc.date.issued 2020-07-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153212
dc.description.abstract [cat] La proposta didàctica desenvolupada a continuació és una programació anual de l’àrea d’Educació Artística, concretament d’Educació Musical, dirigida a sisè de primària. Treballa de manera interdisciplinària l’expressió musical i la comprensió lectora en català a través de la creativitat, mitjançant la metodologia constructivista. Tota la proposta està contextualitzada al llibre de narrativa fantàstica Allà on els arbres canten de Laura Gallego, a partir de la selecció de textos concrets d’aquest i seguint l’ordre seqüencial de la història. Per dur-ho a terme, es facilita un dossier adaptat del llibre per a l’alumnat i un altre pel professorat. Les tasques es realitzen en grups reduïts de 4 o 5 alumnes, utilitzant diversos recursos instrumentals, vocals i digitals. Són avaluats individualment i en grup mitjançant la taula d’observació, les rúbriques i la fitxa d’autoavaluació. ca
dc.description.abstract [eng] The didactic proposal explained below is an annual lesson plan for Artistic Education, in particular for Music Education, and it is addressed to sixth grade. This proposal works on musical expression and reading comprehension in Catalan interdisciplinary through creativity and constructivist methodology. This didactic proposal is contextualized in the book Allà on els arbres canten by Laura Gallego, based on different texts from the book and with a sequential order of the story. To apply this proposal there are two dossiers, one for teachers and the other one for students. Tasks are carried out in groups, of 4 or 5 students per group, in which they use different musical instruments, their voices and digital resources. The students are evaluated individually and in groups with an observation table, rubrics and a self-evaluation table. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Expressió musical ca
dc.subject.other Comprensió lectora ca
dc.subject.other Narrativa fantàstica ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Musical expression ca
dc.subject.other Reading comprehension ca
dc.subject.other Fantastic narrative ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.title Creacions musicals i comprensió lectora a partir de la narrativa fantàstica infantil Una proposta didàctica per a 6è de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics