dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy
|
|
dc.contributor.author |
Cirer Ribot, Rosa Maria
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-29T11:02:52Z |
|
dc.date.available |
2020-07-29T11:02:52Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153212 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La proposta didàctica desenvolupada a continuació és una programació anual de l’àrea
d’Educació Artística, concretament d’Educació Musical, dirigida a sisè de primària. Treballa
de manera interdisciplinària l’expressió musical i la comprensió lectora en català a través de la
creativitat, mitjançant la metodologia constructivista. Tota la proposta està contextualitzada al
llibre de narrativa fantàstica Allà on els arbres canten de Laura Gallego, a partir de la selecció
de textos concrets d’aquest i seguint l’ordre seqüencial de la història. Per dur-ho a terme, es
facilita un dossier adaptat del llibre per a l’alumnat i un altre pel professorat. Les tasques es
realitzen en grups reduïts de 4 o 5 alumnes, utilitzant diversos recursos instrumentals, vocals i
digitals. Són avaluats individualment i en grup mitjançant la taula d’observació, les rúbriques i
la fitxa d’autoavaluació. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The didactic proposal explained below is an annual lesson plan for Artistic Education,
in particular for Music Education, and it is addressed to sixth grade. This proposal works on
musical expression and reading comprehension in Catalan interdisciplinary through creativity
and constructivist methodology. This didactic proposal is contextualized in the book Allà on
els arbres canten by Laura Gallego, based on different texts from the book and with a sequential
order of the story. To apply this proposal there are two dossiers, one for teachers and the other
one for students. Tasks are carried out in groups, of 4 or 5 students per group, in which they
use different musical instruments, their voices and digital resources. The students are evaluated
individually and in groups with an observation table, rubrics and a self-evaluation table. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Expressió musical |
ca |
dc.subject.other |
Comprensió lectora |
ca |
dc.subject.other |
Narrativa fantàstica |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Creativitat |
ca |
dc.subject.other |
Musical expression |
ca |
dc.subject.other |
Reading comprehension |
ca |
dc.subject.other |
Fantastic narrative |
ca |
dc.subject.other |
Didactic proposal |
ca |
dc.subject.other |
Creativity |
ca |
dc.title |
Creacions musicals i comprensió lectora a partir de la narrativa fantàstica infantil Una proposta didàctica per a 6è de primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|