dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy
|
|
dc.contributor.author |
Guillén Castillo, Paula
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-29T11:33:20Z |
|
dc.date.available |
2020-07-29T11:33:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153214 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En els darrers anys, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) han passat a ser un element indispensable en totes les àrees de la vida d'una persona, no sent l'educació una excepció. Així, al llarg dels darrers anys, les TIC han anat filtrant-se progressivament en les aules, donant una primera passa en el llarg camí d'adaptar l'educació a les característiques dels alumnes.
Prenent aquesta idea com a referència, en el present treball de fi de grau es planteja una proposta didàctica dirigida a un nivell de 6è d'Educació Primària, que enllaci aquesta inclusió de les TIC en l'aula com a mitjà per apropar l'Educació Musical als infants -en aquest cas, de la coneguda aplicació TikTok, seleccionada per la seva popularitat entre els adolescents i preadolescents- amb el treball de contingut de l'àrea d’Educació Musical, en aquest cas, els gèneres musicals actuals. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In recent years, Information and Communication Technologies (ICTs) have become an indispensable element in all areas of a person's life, with education being no exception. Thus, over the last few years, ICTs have progressively filtered into classrooms, taking a first step on the long road of adapting education to the characteristics of students.
Taking this idea as a reference, the present end-of-grade project proposes a didactic unit aimed at a sixth-grade level of Primary Education, which unites this inclusion of ICT in the classroom as a means of bringing Music Education closer to the students - in this case, of the well-known TikTok application, selected for its popularity among adolescents and pre-adolescents - with the work of a content of the Music Education area: the current music genres. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació Musical |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió de les TIC en l’aula |
ca |
dc.subject.other |
Gèneres musicals |
ca |
dc.subject.other |
TikTok |
ca |
dc.subject.other |
Musical Education |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion of the ICT in the classroom |
ca |
dc.subject.other |
Music genres |
ca |
dc.title |
L’ensenyament dels gèneres musicals a través de TikTok: proposta didàctica per a Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|