L’ensenyament dels gèneres musicals a través de TikTok: proposta didàctica per a Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Guillén Castillo, Paula
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-29T11:33:20Z
dc.date.available 2020-07-29T11:33:20Z
dc.date.issued 2020-07-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153214
dc.description.abstract [cat] En els darrers anys, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) han passat a ser un element indispensable en totes les àrees de la vida d'una persona, no sent l'educació una excepció. Així, al llarg dels darrers anys, les TIC han anat filtrant-se progressivament en les aules, donant una primera passa en el llarg camí d'adaptar l'educació a les característiques dels alumnes. Prenent aquesta idea com a referència, en el present treball de fi de grau es planteja una proposta didàctica dirigida a un nivell de 6è d'Educació Primària, que enllaci aquesta inclusió de les TIC en l'aula com a mitjà per apropar l'Educació Musical als infants -en aquest cas, de la coneguda aplicació TikTok, seleccionada per la seva popularitat entre els adolescents i preadolescents- amb el treball de contingut de l'àrea d’Educació Musical, en aquest cas, els gèneres musicals actuals. ca
dc.description.abstract [eng] In recent years, Information and Communication Technologies (ICTs) have become an indispensable element in all areas of a person's life, with education being no exception. Thus, over the last few years, ICTs have progressively filtered into classrooms, taking a first step on the long road of adapting education to the characteristics of students. Taking this idea as a reference, the present end-of-grade project proposes a didactic unit aimed at a sixth-grade level of Primary Education, which unites this inclusion of ICT in the classroom as a means of bringing Music Education closer to the students - in this case, of the well-known TikTok application, selected for its popularity among adolescents and pre-adolescents - with the work of a content of the Music Education area: the current music genres. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Musical ca
dc.subject.other Inclusió de les TIC en l’aula ca
dc.subject.other Gèneres musicals ca
dc.subject.other TikTok ca
dc.subject.other Musical Education ca
dc.subject.other Inclusion of the ICT in the classroom ca
dc.subject.other Music genres ca
dc.title L’ensenyament dels gèneres musicals a través de TikTok: proposta didàctica per a Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics