Amb la inclusió sumam, no restam

Show simple item record

dc.contributor Riera Clapés, Juan Vicente
dc.contributor.author Castell Mut, Marina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-30T07:03:36Z
dc.date.available 2020-07-30T07:03:36Z
dc.date.issued 2020-07-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153217
dc.description.abstract [cat] En el següent document, s'exposa la importància de les bones pràctiques per part dels centres i els docents, per fomentar la inclusió de tot l'alumnat. A més a més, en especial, se centrarà en l'assignatura de matemàtiques. És per aquest motiu que, primer s'exposa la informació recollida i analitzada de diferents autors. Després apareix esmentada la llei educativa actual, centrada en els drets que tenen els alumnes amb necessitats educatives especials i per acabar, es troba la informació recollida a partir d'entrevistes fetes a 4 professionals de centres i ocupacions diferents. Finalment, a partir de la recollida d'informació, es presenta una proposta didàctica lúdica i motivadora per l'assignatura de matemàtiques. Ja que aquest treball també té la intenció de demostrar la importància d'aquesta àrea per la vida quotidiana de qualsevol alumne. Per afegitó, aquesta proposta es troba dins l'explicació d'una taula de recursos i materials que s'ha tingut l'oportunitat de dur a terme. ca
dc.description.abstract [eng] In the following document, the importance of good practices by schools and teachers to promote the inclusion of all students is presented. In addition, it will focus on the subject of mathematics in particular. It is for this reason that, first, the information collected and analyzed from different authors is presented. Then, the current education law is mentioned, focusing on the rights of students with special educational needs and, finally, there is the information collected from interviews with 4 professionals from different centres and occupations. Finally, based on the information collected, a recreational and motivating didactic proposal for the subject of mathematics is presented. Since this work also intends to demonstrate the importance of this area for the daily life of any student. In addition, this proposal is explained in a table of resources and materials that has had the opportunity to carry out. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject.other Bones pràctiques ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Recursos ca
dc.subject.other Alumnes amb necessitats ca
dc.subject.other Good practices ca
dc.subject.other Mathematics ca
dc.subject.other Resources ca
dc.subject.other Students with special educational needs. ca
dc.title Amb la inclusió sumam, no restam ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics