Escape Room com un repte educatiu en secundària

Show simple item record

dc.contributor Tomás Bergas, Damià
dc.contributor.author Aniento Ponsarnau, Albert
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-14T08:49:58Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153390
dc.description.abstract [cat] En el món de l’educació, un dels grans dilemes que encaren els professors és com incentivar l'interès dels alumnes per una assignatura. Al llarg del temps, s’ha enginyat diversos mètodes per poder millorar la motivació en l’alumnat. Un d’aquests mètodes és la Gamificació, el qual adapta la mateixa lògica i mecànica dels jocs tradicionals a l'àmbit educatiu. En aquest sentit, s’ha volgut emprar una nova tendència: els Escape Rooms, que són majoritàriament cambres tancades on els jugadors han de superar una sèrie de proves per poder sortir dins un temps determinat. El fet de posar-la en pràctica en les nostres classes pot servir d'estímul als nostres alumnes ca
dc.description.abstract [eng] In the education world, one of the biggest issues that teachers face is how to increase the student’s interest in one subject. Over the years, several methods have been invented in order to improve the student’s motivation. Gamification is one of them. This adapts the logic and workings of traditional games to an educational environment. In this sense, a new tendency is being used: Escape Rooms, which are mostly closed rooms where gamers have to overcome a set of tests to get out in a particular time. Putting this into practice in our class can be useful as encouragement for our pupils. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Reptes ca
dc.subject.other Equip ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Escaperoom ca
dc.subject.other Escape room ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Team ca
dc.subject.other Challenges ca
dc.title Escape Room com un repte educatiu en secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:10:30Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics