dc.contributor |
Llohis Canals, Ernest
|
|
dc.contributor.author |
Torres Ripoll, Emilia
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T10:05:30Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153423 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Vivim en un món en el qual la tecnologia marca el ritme del progrés. Els
camps de la ciència, la tècnica i la tecnologia d’una banda responen al desig i a
la voluntat de l’home de conèixer i comprendre els fenòmens naturals i la
naturalesa, i d’altra responen al desig de controlar-la i modificar-la per
transformar el món que ens rodeja.
Aquest món físic que ens envolta, es pot modelitzar mitjançant figures
geomètriques, i per aconseguir-ho són necessaris coneixements de geometria.
Per tal que l’alumnat en prengui consciència i ho comprengui és imprescindible
que en tingui coneixements.
Per tot això, al treball es plantegen un seguit d’exemples, on es
plantegen diverses propostes educatives i algunes aplicacions reals de com les
TIC, poden ajudar a apropar als alumnes a la geometria, fent-la més realista i
poder així intentar millorar la situació amb la qual ens trobem pel que fa als
coneixements de geometria mostrats en diferents proves en l’àmbit
internacional. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject |
74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Dibuix tècnic |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.title |
Cap a una geometria més vivencial a l’ESO gràcies a les TIC |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:10:45Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|