[cat] El següent treball de Final de Màster té l’objectiu de realitzar una anàlisi sobre
la formació en educació emocional que reben els docents d’ESO, Batxillerat,
Formació Professional i d’ensenyament d’idiomes.
Aquesta recerca està realitzada sobre dos objectes d’estudi, d’una banda
analitza la formació que es rep a través del Màster Universitari de Formació del
Professorat, mitjançant una relació entre les guies docents de les diferents
assignatures i les competències emocionals.
D’altra banda, analitzaré la formació permanent que reben els docents a través
del CEP de Menorca a través de la lectura del programa d’educació emocional
que s’està implementant als centres i de entrevistes amb membres del centre
de formació del professorat.
Els resultats obtinguts mostren que a Menorca els docents estan canviant la
seva manera de fer feina a les aules a través de la seva pròpia formació en
educació emocional.
[eng] The aim of the following Masters Final Project is to carry out a study of the
training in emotional education which teachers at compulsory ESO), highschool (Batxillerat), vocational level ( FP) as well as language teachers receive.
This research is based on two study goals: on the one hand, it analyses training
with is received through the MFP (Master en Formació del Professorat), by the
way of the link between teaching guides related to the different teaching
subjects and emotional skills.
On the other hand, I will analyze the ongoing training that teachers receive
though the CEP of Menorca, the emotional education program, which is being
implemented in schools and also by way of interviews with members of the
CEP.