La formació del professorat en educació emocional

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Arrébola Viedma, Iris
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-09-17T09:37:53Z
dc.date.issued 2019-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153444
dc.description.abstract [cat] El següent treball de Final de Màster té l’objectiu de realitzar una anàlisi sobre la formació en educació emocional que reben els docents d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i d’ensenyament d’idiomes. Aquesta recerca està realitzada sobre dos objectes d’estudi, d’una banda analitza la formació que es rep a través del Màster Universitari de Formació del Professorat, mitjançant una relació entre les guies docents de les diferents assignatures i les competències emocionals. D’altra banda, analitzaré la formació permanent que reben els docents a través del CEP de Menorca a través de la lectura del programa d’educació emocional que s’està implementant als centres i de entrevistes amb membres del centre de formació del professorat. Els resultats obtinguts mostren que a Menorca els docents estan canviant la seva manera de fer feina a les aules a través de la seva pròpia formació en educació emocional. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of the following Masters Final Project is to carry out a study of the training in emotional education which teachers at compulsory ESO), highschool (Batxillerat), vocational level ( FP) as well as language teachers receive. This research is based on two study goals: on the one hand, it analyses training with is received through the MFP (Master en Formació del Professorat), by the way of the link between teaching guides related to the different teaching subjects and emotional skills. On the other hand, I will analyze the ongoing training that teachers receive though the CEP of Menorca, the emotional education program, which is being implemented in schools and also by way of interviews with members of the CEP. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Formació del professorat ca
dc.subject.other Adolescència ca
dc.subject.other Formació permanent ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Teacher training ca
dc.subject.other Adolescence ca
dc.subject.other Ongoing training program ca
dc.subject.other Emotional Education ca
dc.title La formació del professorat en educació emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2019-11-29T10:10:49Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record