dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa
|
|
dc.contributor.author |
Estarellas Pascual, Maria del Mar
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-23T10:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153500 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els continguts del mòdul d'Empesa i iniciativa Emprenedora (EIE), el qual és
impartit en diversos cicles i famílies de Formació Professional, són fonamentals
perquè l’alumat es pugui incorporar de forma satisfactòria al mercat laboral un
cop finalitzat els seus estudis. Malgrat això, aquest mòdul sovint és considerat
per la majoria dels estudiants com un mer tràmit per a l'obtenció del títol amb
escassa utilitat pràctica atès que no està relacionat amb el seu perfil professional.
Amb l’objectiu d’incrementar l’interès cap al mòdul d’EIE, s’ha desenvolupat una
proposta didàctica que consisteix a elaborar un pla d’empresa mitjançant
l’aprenentatge cooperatiu. Aquesta metodologia que es basa en el treball en
equip i té una finalitat doble: afavorir la motivació per assolir els continguts i les
competències del mòdul i aprofitar la interacció simètrica entre els seus membres
per participar de forma més activa i col·laborativa.
Saber organitzar i planificar les tasques en equip és una de les principals
competències que ha de tenir un/a bon emprenedor/a per transformar la seva
idea en un negoci d’èxit.
En resum, l’aprenentatge cooperatiu facilita la creació d’entorns d'aprenentatge
significatiu, els quals proporcionen una retroalimentació constant, tant en la
relació amb el professorat com entre iguals. A més, permeten que l’estudiant sigui
partícip i responsable del seu procés educatiu i assoleixi els resultats
d'aprenentatge, fins i tot quan es tracta d'estudis orientats a la pràctica
professional. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
ca |
dc.subject.other |
Formació Professional |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Competència emprenedora |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.title |
L’aprenentatge cooperatiu per a l'elaboració d'un pla d'empresa a Formació Professional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:12:36Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|