dc.contributor |
Pons Bosch, Jordi
|
|
dc.contributor.author |
Ramis Garcia, Antonio
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-25T10:15:56Z |
|
dc.date.available |
2020-09-25T10:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153532 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball tracta els temes de:
L’època dels grans descobriments geogràfics, 2n d’ESO.
La Primera Guerra Mundial i la Revolució Russa, 4t d’ESO.
Mitjançant la utilització de tres metodologies didàctiques distintes, les quals
són:
L’Aprenentatge Basat en Problemes (ABP)
Classe Invertida
Gamificació
En el sentit de flexibilitzar els recursos del docent per a poder passar d’una
metodologia a una altra en funció de les circumstàncies, tipus d’alumnes, situació
i habilitats personals. Tractant amb les distintes metodologies, continguts
aproximats amb l’objectiu final que l’alumnat assoleixi els mateixos coneixements
independentment de la metodologia emprada.
Per a tal finalitat es tractarà cada una de les metodologies didàctiques per a
continuació passar a emprar el model de Classe Invertida per a tractar ambdues
UD; la Gamificació per a tractar el tema destinat a 4t; i l’ABP per a tractar el tema
destinat a 2n d’ESO. En el sentit de demostrar la flexibilitat de les distintes
metodologies. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject |
94 - Història general i per països |
ca |
dc.subject.other |
Trinxera |
ca |
dc.subject.other |
Revolució Russa |
ca |
dc.subject.other |
Gran Guerra |
ca |
dc.subject.other |
Gamificació |
ca |
dc.subject.other |
Descobriment Geogràfic |
ca |
dc.subject.other |
Classe Invertida |
ca |
dc.subject.other |
Assoliment |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) |
ca |
dc.subject.other |
Amèrica |
ca |
dc.subject.other |
Alumne |
ca |
dc.title |
Tres metodologies per a treballar continguts de 2n i 4t d’ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:13:52Z |
|