dc.contributor |
Mut Amengual, Bartomeu
|
|
dc.contributor.author |
Julià Alou, Caterina Maria
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-28T08:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/153574 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La present memòria del Treball de Fi de Màster de Formació del Professorat,
pretén ser una aproximació a les estratègies educatives de la gamificació i
l’ABJ.
Com també presentar una proposta educativa a la Formació Professional de
Grau Superior d’Educació Infantil.
Es presenten els trets més rellevant de les dues estratègies, com també els
aspectes positius i avantatjosos que tenen amb relació a la motivació i
l’aprenentatge significatius.
Aquests dos darrers aspectes, considerants claus per poder generar procés
d’E-A favorables i significatius.
En definitiva el present document, pretén establir una relació entre motivació, el
procés d’E-A, l’aprenentatge significatiu i les estratègies innovadores (i alhora
presents a les pedagogies actives). |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Motivació i formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en jocs |
ca |
dc.subject.other |
Gamificació |
ca |
dc.title |
Gamificació i ABJ a la Formació Professional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2019-11-29T10:14:06Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|