Les intel·ligències múltiples aplicades a l’aprenentatge de la llengua anglesa

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.author Sáez Santandreu, Núria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-10-22T12:05:22Z
dc.date.available 2020-10-22T12:05:22Z
dc.date.issued 2020-10-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153898
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és en una proposta didàctica basada en les intel·ligències múltiples aplicades a l’ensenyament de llengua estrangera. Compta primerament amb una part de contextualització històrica on s’explica l’origen de la teoria de les intel·ligències múltiples, creada per Howard Gardner al 1983. A continuació, s’analitza l’evolució de la teoria en l’àmbit educatiu, la seva unió amb les competències bàsiques. Per una altra banda, també inclou un recull de pautes per l’aplicació de les intel·ligències múltiples a l’aula i l’anàlisi de diferents propostes didàctiques enfocades a la llengua anglesa. Finalment una proposta didàctica basada enfocada a treballar un determinat contingut de llengua anglesa, basada en la fusió de les Intel·ligències Múltiples i la Taxonomia de Bloom. ca
dc.description.abstract [eng] This dissertation is a didactic proposal based on the multiple intelligences applied to foreign language teaching. First, has a part of historical contextualization which explains the origin of the Theory of Multiple Intelligences, created by Howard Gardner in 1983. On one hand, the evolution of the theory in the educational field is analysed with their union with basic skills. On the other hand, it also includes a collection of guidelines for the application of multiple intelligences in the classroom and the analysis of different didactic proposals focused on the English language. Finally, a didactic proposal based on working on a certain English language content, based on the fusion of multiple intelligences and Bloom's Taxonomy. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Intel·ligència ca
dc.subject.other Desenvolupament cognitiu ca
dc.subject.other Intel·ligències Múltiples ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Competències ca
dc.subject.other Taxonomia de Bloom ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Intelligence ca
dc.subject.other Cognitive development ca
dc.subject.other Multiple intelligences ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.subject.other Basic skills ca
dc.subject.other Bloom's taxonomy ca
dc.subject.other English language ca
dc.title Les intel·ligències múltiples aplicades a l’aprenentatge de la llengua anglesa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics