[cat] Aquest treball de fi de grau tracta sobre tot el que envolta al món del màrqueting de continguts. La idea principal és profunditzar en el concepte per tal d’identificar exactament de què es tracta i com funciona.
Es parlarà de l’evolució que ha sofert aquesta estratègia des del moment en què va sorgir, com està en l’actualitat i quin futur és el que li depara. A més, es farà un llistat de tots els beneficis que aquest pot oferir demostrant que si s’aplica correctament són molt més extensos que els inconvenients.
Es demostrarà també que mesurar els resultats a través de mètriques es tant important com seguir els objectius establerts en l’estratègia i no desviar-se d’allò marcat.
En general doncs, tot un seguit de claus essencials s’explicaran a continuació, eines per abans de començar amb l’estratègia, per emprar durant i també després, per tal d’assolir l’èxit amb més facilitat.
[eng] This final degree project deals about everything that surrounds the world of Content Marketing. The main idea is deepen in the concept to be able to identify exactly what it is about and how it works.
I will talk about the evolution that this strategy has suffered from the moment it arose, how is this currently and what future is going to have. Furthermore, a list will be made with all the benefits that it has demonstrating that if we applied it correctly the disadvantages are minor.
It will also be shown that measuring the results through metrics it is as important as follow the objectives of the strategy and not deviate from the marked.
Generally, a set of essentials keys will be explained below, tools to use before, during and after the strategy with the aim of achieving success easily.