El Màrqueting de Continguts

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Juan Mora, Aina Maria
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-10-22T12:06:44Z
dc.date.available 2020-10-22T12:06:44Z
dc.date.issued 2020-10-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153899
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau tracta sobre tot el que envolta al món del màrqueting de continguts. La idea principal és profunditzar en el concepte per tal d’identificar exactament de què es tracta i com funciona. Es parlarà de l’evolució que ha sofert aquesta estratègia des del moment en què va sorgir, com està en l’actualitat i quin futur és el que li depara. A més, es farà un llistat de tots els beneficis que aquest pot oferir demostrant que si s’aplica correctament són molt més extensos que els inconvenients. Es demostrarà també que mesurar els resultats a través de mètriques es tant important com seguir els objectius establerts en l’estratègia i no desviar-se d’allò marcat. En general doncs, tot un seguit de claus essencials s’explicaran a continuació, eines per abans de començar amb l’estratègia, per emprar durant i també després, per tal d’assolir l’èxit amb més facilitat. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project deals about everything that surrounds the world of Content Marketing. The main idea is deepen in the concept to be able to identify exactly what it is about and how it works. I will talk about the evolution that this strategy has suffered from the moment it arose, how is this currently and what future is going to have. Furthermore, a list will be made with all the benefits that it has demonstrating that if we applied it correctly the disadvantages are minor. It will also be shown that measuring the results through metrics it is as important as follow the objectives of the strategy and not deviate from the marked. Generally, a set of essentials keys will be explained below, tools to use before, during and after the strategy with the aim of achieving success easily. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 33 - Economia ca
dc.title El Màrqueting de Continguts ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics