L’intèrpret de llengua de signes com a recurs que facilita la inclusió de l’alumnat amb NEE associades a discapacitat auditiva a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Moreno Tallón, Francisca
dc.contributor.author Sabater Mestre, Maria Antònia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-10-26T08:35:51Z
dc.date.available 2020-10-26T08:35:51Z
dc.date.issued 2020-10-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153956
dc.description.abstract [cat] La participació i l‟aprenentatge dels alumnes amb NEE associades a discapacitat auditiva no està exclosa d‟obstacles a l‟Educació Primària. Mitjançant la revisió teòrica, la investigació dels recursos i estratègies que són necessaris perquè aquests puguin accedir, aprendre i progressar com tots els infants. La importància de l‟intèrpret de llengua de signes, les seves funcions i la seva realitat al Segle XXI, per poder conèixer tant les dificultats que es troba aquest professional al seu entorn laboral com les barreres d‟accés a l‟aprenentatge i a la comunicació que pot reduir amb el seu servei educatiu per facilitar la inclusió dels infants. ca
dc.description.abstract [eng] The participation and learning of students with special needs associated with audition disabilities are not excluded from obstacles at elementary school. Through the theorical revision, the resources research and the strategies that are needed to access, learn and progress like all children. The sign-language interpreter importance, its functions and its reality in the XXI century, to acknowledge the difficulties which this professional may encounter in its work environment as well as the barriers to learning and communication that can be reduced by its educational service to ease the children's inclusion. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Suport ca
dc.subject.other Discapacitat auditiva ca
dc.subject.other Intèrpret ca
dc.subject.other Llengua de signes ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Support ca
dc.subject.other Audition disabilities ca
dc.subject.other Interpreter ca
dc.subject.other Sign language ca
dc.title L’intèrpret de llengua de signes com a recurs que facilita la inclusió de l’alumnat amb NEE associades a discapacitat auditiva a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics