Agafem el ritme!: proposta didàctica interdisciplinar entre música i educació física

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Ribot Riera, Miquel Àngel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-10-28T11:35:19Z
dc.date.available 2020-10-28T11:35:19Z
dc.date.issued 2020-10-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153977
dc.description.abstract [cat] La sincronització sensoriomotriu resulta un element molt important dins el terme de l’educació, com clarament s’observa durant l’etapa infantil. No obstant això, és durant tots els nivells que s’hauria de anar treballant per tal de poder potenciar-ho i que cada individu en pugui fer el millor ús durant totes les situacions quotidianes. Aquesta sincronització sensoriomotriu pot ser treballada a tots els cursos a partir de la relació que presenten la música i l’educació física. La finalitat del treball de final de carrera consisteix en una proposta d’intervenció escolar entre Educació Musical i Educació Física. Aquesta proposta es fonamenta en els diferents elements que componen el currículum de l’educació primària, destacant-ne l’ús de les TIC. Així, es presenta una sèrie d’activitats que ajuden a treballar aquesta relació del punt de vista motivador, interessant i engrescador pels nens i nenes. D’aquesta manera es pretén que l’aprenentatge sigui significatiu. La proposta va dirigida a qualsevol personal docent que ja sigui o bé per l’àmbit de música o bé per el de l’educació física, mentre sigui amb la intenció de treballar la importància de les capacitats sensoriomotrius que s’han destacant anteriorment. ca
dc.description.abstract [eng] Sensory-motor synchronization is considered an important element in the world of education, as is clearly observed during the early childhood. However, it is during all the stages that work must be done in order to enhance it and that each individual can make the best use of it in all everyday situations. So working with children at all levels emphasizing this relationship / importance between music and physical education can be very beneficial / interesting. The finality of this project is to propose a school intervention between Music Education, Physical Education and ICT, which will follow at all times the curricular elements of primary education so that it can be carried out. So, this proposal contents several activities which aim to work this disciplinary relation from a motivating, interesting and engaging way of view. In this point it is pretended to generate a good learning. It should be emphasized that the proposal is aimed at any teaching staff, either in the field of music or in the field of physical education, whilst with the intention of working on the importance of the sensorimotor capacities that we have been highlighting above. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació física ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Interdisciplinari ca
dc.subject.other Ensenyança ca
dc.subject.other Cos ca
dc.subject.other Ritme ca
dc.subject.other Tempo ca
dc.subject.other Moviment ca
dc.subject.other Joc ca
dc.title Agafem el ritme!: proposta didàctica interdisciplinar entre música i educació física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics