[cat] En aquest treball de Fi de Grau, per una banda, s’exposaran les diferents barreres
d’aprenentatge i els facilitadors que s’han trobat cinc adolescents amb discapacitat
auditiva dins l’aula durant la seva trajectòria acadèmica. També de dues logopedes per
tenir un altre punt de vista. Per tant, l’objectiu serà identificar i analitzar les barreres i els
facilitadors d’una persona amb discapacitat auditiva en el marc educatiu i proposar
possibles solucions per eliminar les barreres que s’han identificat.
D’altra banda, es contrastarà la informació d’ambdós perfils per saber si coincideixen
amb una informació similar.
Finalment, s’obtindran les pròpies conclusions, es compararà amb altres punts de vista
d’autors i s’aportarà la meva opinió personal a partir de la meva experiència com a
persona amb discapacitat auditiva.
[eng] This Final Degree project, on the one hand, will expose the different learning barriers and
facilitators encountered by five teenagers with a hearing impairment in the classroom
during their academic career. It will also expose the views of two speech therapists to
have another point of view. Therefore, the aim will be to identify and analyze the barriers
and facilitators of a hearing impaired person in the educational setting, and to propose
possible solutions to eliminate the identified barriers
On the other hand, the information in both profiles will be contrasted to see if they
coincide with similar information.
Finally, the author’s conclusions will be drawn, compared to the views of other authors,
and I will present my own personal opinion based on my experience as a person with
hearing impairment.