dc.contributor |
Alzina Seguí, Pere Jaume
|
|
dc.contributor.author |
Wenzel Morlá, Laura
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-26T08:59:43Z |
|
dc.date.available |
2020-11-26T08:59:43Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154518 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Ens trobem en una societat vulnerable i en la què les emocions de cada cop més intenten ser un tema de gran importància. Se sap que no és tracta d’un tema fàcil de tractar ni de treballar a causa de la seva complexitat. Sovint, sentim però ignorem allò emocional i el nostre comportament es regeix per impulsos, evitem escoltar-nos i intentar al mateix temps empatitzar amb les persones que ens rodegen, amb aquelles que estem en continua convivència. Des de la infància els docents han d’incorporar l’educació emocional en les seves dinàmiques per poder ajudar als seus alumnes en la gestió de les seves pròpies emocions que moltes d’elles són l’origen de molts conflictes. Així doncs, podem veure que l’educació emocional ens pot aportar molts beneficis en el moment d’abordar un problema en un entorn educatiu. Són dos qüestions que van de la mà. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] We are in a vulnerable society and where emotions ever try to be a big issue. It knows that's not an easy issue to deal with or work due to their complexity. Often, we feel but we ignore that emotional and behavior is governed by impulses, listen and try to avoid while empathize with the people around us, with those that are in continuous coexistence. From childhood teachers must incorporate emotional education in its dynamics to help students in managing their own emotions which many of them are the source of many conflicts. This we can see that the emotional education can bring us many benefits in addressing a problem in an educational setting. This tow topics go hand in hand. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.title |
Les aportacions de l’educació emocional en la resolució positiva de conflictes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|