dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç
|
|
dc.contributor.author |
Andreu Roca, Maria Bel
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-09T10:26:53Z |
|
dc.date.available |
2020-12-09T10:26:53Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154592 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El meu treball de Fi de Grau té la finalitat de tractar la música com un recurs didàctic per al procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa al primer cicle de l’Educació Primària.
Es basa en un marc teòric centrat en la importància de les destreses orals en llengua anglesa dels infants d’edats compreses des del sis fins als nou anys, en el poder motivacional que tenen les cançons a l’aula i en els beneficis que se’n poden extreure si es treballen de forma interdisciplinària.
Finalment, he elaborat una plataforma digital anomenada “Let’s sing” que pretén ser una eina útil, senzilla i fàcil de manejar per a complementar la pràctica docent dels mestres d’anglès. Es tracta d’una recopilació de cançons classificades per categories segons els continguts curriculars i les temàtiques. També inclou diverses propostes didàctiques amb l’objectiu de ser treballades a l’aula d’anglès. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] My final degree project has the aim to deal with music as a teaching resource for the teaching-learning process in the first cycle of Primary Education.
It’s based on a theoretical framework focused on the importance of the English language oral skills among children aged from six to nine, the motivational power of songs in the classroom and the benefits which can be extracted if they work together in an interdisciplinary way.
Finally, I developed a digital platform called “Let’s sing” which aims to be a useful, simple and easy tool to use and complement the teaching practice of English teachers. It is a collection of songs classified by categories according to the curricular contents and topics. It also includes several didactic proposals with the aim to be worked in the English classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Llengua anglesa |
ca |
dc.subject.other |
Educació musical |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica musical |
ca |
dc.subject.other |
Cançó |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.title |
La música com a recurs didàctic per a l’ensenyament-aprenentatge de l’anglès |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|