La música com a recurs didàctic per a l’ensenyament-aprenentatge de l’anglès

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Andreu Roca, Maria Bel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-12-09T10:26:53Z
dc.date.available 2020-12-09T10:26:53Z
dc.date.issued 2020-12-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154592
dc.description.abstract [cat] El meu treball de Fi de Grau té la finalitat de tractar la música com un recurs didàctic per al procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa al primer cicle de l’Educació Primària. Es basa en un marc teòric centrat en la importància de les destreses orals en llengua anglesa dels infants d’edats compreses des del sis fins als nou anys, en el poder motivacional que tenen les cançons a l’aula i en els beneficis que se’n poden extreure si es treballen de forma interdisciplinària. Finalment, he elaborat una plataforma digital anomenada “Let’s sing” que pretén ser una eina útil, senzilla i fàcil de manejar per a complementar la pràctica docent dels mestres d’anglès. Es tracta d’una recopilació de cançons classificades per categories segons els continguts curriculars i les temàtiques. També inclou diverses propostes didàctiques amb l’objectiu de ser treballades a l’aula d’anglès. ca
dc.description.abstract [eng] My final degree project has the aim to deal with music as a teaching resource for the teaching-learning process in the first cycle of Primary Education. It’s based on a theoretical framework focused on the importance of the English language oral skills among children aged from six to nine, the motivational power of songs in the classroom and the benefits which can be extracted if they work together in an interdisciplinary way. Finally, I developed a digital platform called “Let’s sing” which aims to be a useful, simple and easy tool to use and complement the teaching practice of English teachers. It is a collection of songs classified by categories according to the curricular contents and topics. It also includes several didactic proposals with the aim to be worked in the English classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Didàctica musical ca
dc.subject.other Cançó ca
dc.subject.other TIC ca
dc.title La música com a recurs didàctic per a l’ensenyament-aprenentatge de l’anglès ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics