Educació intercultural a través de la música i la dansa a l’Educació Primària: una proposta didàctica

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author El Karrat El Wardani, Zainab
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-12-09T11:25:15Z
dc.date.available 2020-12-09T11:25:15Z
dc.date.issued 2020-12-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154593
dc.description.abstract [cat] La música té la capacitat de transmetre valors i emocions comunes a totes les cultures. Per aquest motiu, la música juntament amb la dansa formen l'eina idònia per a establir un diàleg intercultural. El present document, recull vuit propostes d'intervenció educativa, dirigides a complir el principal objectiu d'aquest treball; afavorir la convivència entre l'alumnat d'Educació Primària a través de la música i la dansa. La metodologia emprada en aquest treball consisteix a fer una cerca d'informació per establir un marc teòric en el qual posteriorment basarem l'elaboració de les nostres activitats didàctiques interculturals en l'àrea de música, dirigides a l'alumnat del segon cicle d'Educació Primària concretament al cinquè curs. Amb aquesta proposta d'intervenció, pretenem crear una eina d'utilitat per a la pràctica docent. ca
dc.description.abstract [eng] Music has the capacity to transmit values and emotions common to all cultures . For this reason , music together with dance is the ideal tool to establish an intercultural dialogue . This document includes eight proposals for educational intervention , aimed at fulfilling the main objective of this work : to promote coexistence among primary school students through music and dance . The methodology u sed in this work consists of a search for information to establish a theoretical framework on which we will later b ase the development of our intercultural teaching activities in the area of music , aimed at students in the second cycle of primary education , specifically in the fifth year . With this proposal of intervention , we intend to create a u seful tool for teaching practice . ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Interculturalitat ca
dc.subject.other Multiculturalita ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other Interculturality ca
dc.subject.other Multiculturalism ca
dc.subject.other Music ca
dc.subject.other Dance ca
dc.subject.other Dansa ca
dc.title Educació intercultural a través de la música i la dansa a l’Educació Primària: una proposta didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics