dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç
|
|
dc.contributor.author |
El Karrat El Wardani, Zainab
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-09T11:25:15Z |
|
dc.date.available |
2020-12-09T11:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154593 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La música té la capacitat de transmetre valors i emocions comunes a totes les cultures.
Per aquest motiu, la música juntament amb la dansa formen l'eina idònia per a establir
un diàleg intercultural. El present document, recull vuit propostes d'intervenció
educativa, dirigides a complir el principal objectiu d'aquest treball; afavorir la
convivència entre l'alumnat d'Educació Primària a través de la música i la dansa. La
metodologia emprada en aquest treball consisteix a fer una cerca d'informació per
establir un marc teòric en el qual posteriorment basarem l'elaboració de les nostres
activitats didàctiques interculturals en l'àrea de música, dirigides a l'alumnat del segon
cicle d'Educació Primària concretament al cinquè curs. Amb aquesta proposta
d'intervenció, pretenem crear una eina d'utilitat per a la pràctica docent. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Music has the capacity to transmit values and emotions common to all cultures . For this
reason , music together with dance is the ideal tool to establish an intercultural dialogue .
This document includes eight proposals for educational intervention , aimed at fulfilling
the main objective of this work : to promote coexistence among primary school students
through music and dance . The methodology u sed in this work consists of a search for
information to establish a theoretical framework on which we will later b ase the
development of our intercultural teaching activities in the area of music , aimed at
students in the second cycle of primary education , specifically in the fifth year . With
this proposal of intervention , we intend to create a u seful tool for teaching practice . |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Interculturalitat |
ca |
dc.subject.other |
Multiculturalita |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Interculturality |
ca |
dc.subject.other |
Multiculturalism |
ca |
dc.subject.other |
Music |
ca |
dc.subject.other |
Dance |
ca |
dc.subject.other |
Dansa |
ca |
dc.title |
Educació intercultural a través de la música i la dansa a l’Educació Primària: una proposta didàctica |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|