Les emocions i la seva influència en l’aprenentatge. Educació emocional dins l’àmbit familiar

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Munar Buades, Joana Aina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-12-14T11:12:15Z
dc.date.available 2020-12-14T11:12:15Z
dc.date.issued 2020-12-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154602
dc.description.abstract [cat] L’educació emocional fa referència a l’habilitat de reconèixer i controlar les emocions i els sentiments personals i interpersonals. L’objectiu principal d’aquest projecte és realitzar una investigació sobre l’educació emocional en l’Educació Primària basada en fonaments teòrics i bibliogràfics, amb la finalitat de dissenyar un conjunt d’activitats per l’alumnat i les seves emocions durant el confinament de la Covid-19 l’any 2020. Per dur a terme correctament aquest projecte i obtenir els resultats, es mostra quina ha estat la metodologia i el disseny necessari per desenvolupar les diferents activitats, on podem veure els sentiments que els infants poden tenir durant un període de confinament. Finalment, per concloure la investigació, es mostren les conclusions, la bibliografia consultada i els annexos amb els diferents materials de les activitats proposades al llarg d’aquest projecte. ca
dc.description.abstract [eng] Emotional Education is the ability to recognise and control the individual and collective emotions. The main objective of this paper is to carry out a research on Emotional Education in Primary School based on theoretical and bibliographic arguments in order to design some activities for primary students and their emotions during the Covid-19’s confinament in 2020. To carry it out correctly and get the results we must show the methodology and the design which had been necessary to develop the diferent activities where we can see students’ emotions. To sum up the paper, we will show the conclusions, the bibliography and annexes where there are all the materials of activities. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Centre educatiu ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Confinament ca
dc.subject.other Activitats emocionals ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Learning ca
dc.subject.other School ca
dc.subject.other Family ca
dc.subject.other Confinement ca
dc.subject.other Emotional activities ca
dc.title Les emocions i la seva influència en l’aprenentatge. Educació emocional dins l’àmbit familiar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics