Què és i què pot aportar a l’educació primària en la situació generada pel covid19. Quin paper hi té l’educació emocional?

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Calafat Rogers, Daniel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-12-14T11:26:47Z
dc.date.available 2020-12-14T11:26:47Z
dc.date.issued 2020-12-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154603
dc.description.abstract [cat] La resiliència és una paraula molt utilitzada a l’actualitat encara que no sempre fa referència a la mateixa situació. Es tracta d’un terme molt pertinent i necessari per a l’educació, aquesta s’enfronta a reptes generats d’una banda per la pròpia evolució de la societat, amb canvis com la globalització econòmica i la innovació tecnològica. Per altra banda situacions sobrevingudes com la pandèmia del COVID-19, aquesta du associades unes conseqüències que es poden traduir en la necessitat de fer un procés de resiliència. Aquest procés no sempre es pot dur a terme si manquen les condicions necessàries. L’educació emocional pot esdevenir una manera de crear aquestes condicions. Aquest tipus d’educació té com objectiu el benestar de les persones i es considera una innovació educativa. En aquests moments ens fa falta innovar i apoderar la comunitat educativa en el seu conjunt. Serà un benefici social i permetrà afrontar els reptes que vindran. ca
dc.description.abstract [eng] At the present time resilience is a topical of interest although not always is used in the same meaning. For education it is an important and necessary concept. Because of education confront challenges. On one hand, the evolution of society like economic globalisation and technological innovation. On the other hand, unexpected situations like the COVID-19 pandemic which has several consequences and a resilience process is needed. This process not always is possible due to lack of conditions. Social and emotional education can become a way to create these conditions. This education aims at the people well-being and is considered an educational innovation. Nowadays, we must innovate and empower educational community. It will be a social benefit and will allow us to face the challenges that will come. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria ca
dc.subject.other Resiliència ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Apoderament ca
dc.subject.other Legislació ca
dc.subject.other COVID-19 ca
dc.subject.other Resilience ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Empowerment ca
dc.subject.other Legislation ca
dc.title Què és i què pot aportar a l’educació primària en la situació generada pel covid19. Quin paper hi té l’educació emocional? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics