dc.contributor |
Adame Obrador, María Teresa
|
|
dc.contributor.author |
Calafat Rogers, Daniel
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-14T11:26:47Z |
|
dc.date.available |
2020-12-14T11:26:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154603 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La resiliència és una paraula molt utilitzada a l’actualitat encara que no sempre fa referència a la mateixa situació. Es tracta d’un terme molt pertinent i necessari per a l’educació, aquesta s’enfronta a reptes generats d’una banda per la pròpia evolució de la societat, amb canvis com la globalització econòmica i la innovació tecnològica. Per altra banda situacions sobrevingudes com la pandèmia del COVID-19, aquesta du associades unes conseqüències que es poden traduir en la necessitat de fer un procés de resiliència. Aquest procés no sempre es pot dur a terme si manquen les condicions necessàries. L’educació emocional pot esdevenir una manera de crear aquestes condicions. Aquest tipus d’educació té com objectiu el benestar de les persones i es considera una innovació educativa. En aquests moments ens fa falta innovar i apoderar la comunitat educativa en el seu conjunt. Serà un benefici social i permetrà afrontar els reptes que vindran. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] At the present time resilience is a topical of interest although not always is used in the same meaning. For education it is an important and necessary concept. Because of education confront challenges. On one hand, the evolution of society like economic globalisation and technological innovation. On the other hand, unexpected situations like the COVID-19 pandemic which has several consequences and a resilience process is needed. This process not always is possible due to lack of conditions. Social and emotional education can become a way to create these conditions. This education aims at the people well-being and is considered an educational innovation. Nowadays, we must innovate and empower educational community. It will be a social benefit and will allow us to face the challenges that will come. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria |
ca |
dc.subject.other |
Resiliència |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Apoderament |
ca |
dc.subject.other |
Legislació |
ca |
dc.subject.other |
COVID-19 |
ca |
dc.subject.other |
Resilience |
ca |
dc.subject.other |
Emotional education |
ca |
dc.subject.other |
Empowerment |
ca |
dc.subject.other |
Legislation |
ca |
dc.title |
Què és i què pot aportar a l’educació primària en la situació generada pel covid19. Quin paper hi té l’educació emocional? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|