dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç
|
|
dc.contributor.author |
Puertas Corraliza, Victoria
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-18T12:46:53Z |
|
dc.date.available |
2021-01-18T12:46:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154859 |
|
dc.description.abstract |
[cat] És essencial tenir en compte que un adequat ajustament en la gestió d’emocions és fonamental per al desenvolupament d’habilitats socials, comunicatives i de convivència entre les persones, sense obviar la seva repercussió en el desenvolupament integral, saludable i equilibrat en l’àmbit personal i emocional. La musicoteràpia, i concretament en aquest cas la musicoteràpia vibro acústica, ajuda a millorar la qualitat de vida de les persones, fomenta les habilitats socials i comunicatives, a més d'afavorir l'atenció, l'autoestima, el coneixement d’emocions, la concentració i el control de l’estrès i l'agressivitat en la infància. Per això, a través d'aquest treball es planteja una proposta didàctica dirigida a una aula de primer curs d’Educació Primària, a partir de diferents tallers per tal d'abordar i identificar diferents emocions fent ús de diferents recursos. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] It is essential to keep in mind that an appropriate adjustment in the management of emotions is essential for the development of social skills, communication and coexistence between people, without neglecting its impact on the integral, healthy and balanced development in the field. personal and emotional. Music therapy, and specifically in this case vibro-acoustic music therapy, helps to improve people's quality of life, promotes social and communication skills, as well as promoting attention, self-esteem, knowledge of emotions, concentration and control of stress and aggression in childhood. Therefore, through this work, a didactic proposal is proposed for a first year classroom of Primary Education, from different workshops in order to address and identify different emotions using different resources. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Musicoteràpia vibro acústica |
ca |
dc.subject.other |
Emocions |
ca |
dc.subject.other |
Competència artística i social |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Vibro acoustic music therapy |
ca |
dc.subject.other |
Emotions |
ca |
dc.subject.other |
Artistic and social competence |
ca |
dc.title |
La Musicoteràpia com a recurs didàctic per a l’educació emocional a l’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|