La Musicoteràpia com a recurs didàctic per a l’educació emocional a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Puertas Corraliza, Victoria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-18T12:46:53Z
dc.date.available 2021-01-18T12:46:53Z
dc.date.issued 2021-01-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154859
dc.description.abstract [cat] És essencial tenir en compte que un adequat ajustament en la gestió d’emocions és fonamental per al desenvolupament d’habilitats socials, comunicatives i de convivència entre les persones, sense obviar la seva repercussió en el desenvolupament integral, saludable i equilibrat en l’àmbit personal i emocional. La musicoteràpia, i concretament en aquest cas la musicoteràpia vibro acústica, ajuda a millorar la qualitat de vida de les persones, fomenta les habilitats socials i comunicatives, a més d'afavorir l'atenció, l'autoestima, el coneixement d’emocions, la concentració i el control de l’estrès i l'agressivitat en la infància. Per això, a través d'aquest treball es planteja una proposta didàctica dirigida a una aula de primer curs d’Educació Primària, a partir de diferents tallers per tal d'abordar i identificar diferents emocions fent ús de diferents recursos. ca
dc.description.abstract [eng] It is essential to keep in mind that an appropriate adjustment in the management of emotions is essential for the development of social skills, communication and coexistence between people, without neglecting its impact on the integral, healthy and balanced development in the field. personal and emotional. Music therapy, and specifically in this case vibro-acoustic music therapy, helps to improve people's quality of life, promotes social and communication skills, as well as promoting attention, self-esteem, knowledge of emotions, concentration and control of stress and aggression in childhood. Therefore, through this work, a didactic proposal is proposed for a first year classroom of Primary Education, from different workshops in order to address and identify different emotions using different resources. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Musicoteràpia vibro acústica ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Competència artística i social ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other Vibro acoustic music therapy ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Artistic and social competence ca
dc.title La Musicoteràpia com a recurs didàctic per a l’educació emocional a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics