dc.contributor |
Forteza Forteza, Dolores
|
|
dc.contributor.author |
Huguet Pau, Maria de Gràcia
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T12:06:34Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T12:06:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154888 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'assetjament escolar és un problema d’actualitat molt important, per la seva freqüència i conseqüències en ESO i Educació Primària, el qual s’ha d’erradicar. Com? A través de la conscienciació de la comunitat educativa i social.
El present treball és una anàlisi de diferents investigacions d'aquest àmbit i la relació que tenen amb la societat actual, incidint en el paper dels protagonistes i els efectes que provoca a les persones implicades.
S’analitzen, també, quatre propostes d'actuació centrades en la recerca de diferències i similituds, per tal de determinar les seves mancances, a través d’una sèrie d’ítems que haurien de tenir cadascuna d’elles. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, bullying is an important problem for its frequency and consequences in primary and secondary education, which must be eradicated. How can we do that? Through awareness of the educational and social community.
This report is an analysis of different investigations of this area and their relations with current society, focusing on the role of the protagonists and the effects that they cause to the people involved.
There is also an analysis of four proposals of action focused on the research of the differences and similarities between them, in order to determine their shortcomings, through a series of items that each of them should have. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Assetjament escolar |
ca |
dc.subject.other |
Ciberassetjament |
ca |
dc.subject.other |
Convivència |
ca |
dc.subject.other |
Propostes d’actuació |
ca |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Bullying |
ca |
dc.subject.other |
Cyberbullying |
ca |
dc.subject.other |
Coexistence |
ca |
dc.subject.other |
Proposals of action |
ca |
dc.subject.other |
Inclusive education |
ca |
dc.title |
Assetjament Escolar: Conèixer i Actuar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|