dc.contributor |
Palou Sampol, Pere
|
|
dc.contributor.author |
Hernández Muñoz, Maria del Carmen
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T12:25:59Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T12:25:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154889 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de grau (TFG) està basat en el Joc cooperatiu a l’àrea de l’Educació Física. Presenta un recull de jocs cooperatius que vol potenciar el joc cooperatiu a les aules. En primer lloc, es veurà un marc teòric dividit en dues parts, una sobre l’origen i el concepte, teories que es coneixen, característiques, avantatges i l’actualitat del concepte, i una altra part que estableix en primer lloc una relació entre l’aprenentatge cooperatiu i l’Educació Física, les estructures d’aprenentatge que poden sorgir a Educació Física, la importància del joc cooperatiu, els valors i actituds que aporta així com la seva aportació a la diversitat. La segona part, constarà d’un recull de jocs cooperatius, on es proposarà una sèrie d’activitats per treballar les habilitats motrius a l’aula d’Educació Física. A més, trobarem diferents instruments d’avaluació per avaluar distints factors, |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This final degree project (TFG) is based on the Cooperative Game in the area of Physical Education. It presents a collection of cooperative games that aim to promote cooperative play in the classroom. First, we will see a theoretical framework divided into two parts, one on the origin and concept, known theories, characteristics, advantages and timeliness of the concept, and another part that first establishes a relationship between cooperative learning and Physical Education, the learning structures that can emerge in Physical Education, the importance of cooperative play, the values and attitudes it brings as well as its contribution to diversity. The second part will consist of a collection of cooperative games, where a series of activities will be proposed to work on motor skills in the Physical Education class or lesson. In addition, we will find different evaluation tools to evaluate different aspects |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Educació física |
ca |
dc.subject.other |
Joc cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats motrius |
ca |
dc.subject.other |
Cooperative learning |
ca |
dc.subject.other |
Physical education |
ca |
dc.subject.other |
Cooperative play |
ca |
dc.subject.other |
Motor skills |
ca |
dc.title |
El joc cooperatiu a l’àrea d’Educació Física |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|