Valoració de l’educació inclusiva per part dels professionals de l’educació en infants amb NEE en un centre ordinari en comparació amb un centre específic

Show simple item record

dc.contributor Androver Roig, Daniel
dc.contributor.author Andreu Martí, Antònia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-03T09:16:57Z
dc.date.available 2021-02-03T09:16:57Z
dc.date.issued 2021-02-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154917
dc.description.abstract [cat] El sistema educatiu del segle XXI passa per un període de canvi, transformació i innovació amb l’objectiu d’establir l’educació inclusiva com a un enfocament educatiu per atendre tots els infants amb les mateixes condicions. En aquest sentit, els professionals de l’educació són els protagonistes per implantar aquest concepte a l’aula. Però, quines percepcions i actituds té el professorat referent a la inclusió dels infants amb NEE? Quines estratègies posen en marxa dins les aules? El present estudi compara les diferents visions que tenen els professionals de les Illes Balears de centres ordinaris en comparació als d’un centre específic. La investigació s’ha fomentat a partir de la realització d’un qüestionari a 69 professionals de l’educació tant de centres ordinaris amb aules d’educació especial o sense, com dels centres d’educació especial. S’ha demostrat que l’educació inclusiva encara és una idea molt teòrica però que afavoreix el desenvolupament dels infants amb necessitats educatives especials. ca
dc.description.abstract [eng] The 21st century Educational System starts a new period of changes, transformation and innovation, with the objective of establish the inclusive education as an educational method to attend all the children with the same conditions. In this sense education professionals have the mission to introduce this concept in the classrooms. But what are the perceptions and attitudes that teachers have about the inclusion of children with SEN? What are the strategies that they use inside the classrooms? The present study compares the different visions that professionals in the Balearic Islands have of ordinary school compared to those at special education school. The research has been encouraged from the realization of a survey to 69 education professionals from ordinary schools with special or non-special education classrooms, and special education schools. Inclusive education has been shown to still be a very theoretical idea, but that it benefits the development of children with SEN. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Centre ordinari ca
dc.subject.other Centre d’educació especial ca
dc.subject.other Professionals de l’educació ca
dc.subject.other Necessitats educatives especials ca
dc.title Valoració de l’educació inclusiva per part dels professionals de l’educació en infants amb NEE en un centre ordinari en comparació amb un centre específic ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record