Estudi sobre la utilització dels recursos TIC dins les aules d’Educació Primària a centres de Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Pérez Garcías, Adolfina
dc.contributor.author Melis Díaz-Madroñero, Noelia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-04T10:41:55Z
dc.date.available 2021-02-04T10:41:55Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154967
dc.description.abstract [cat] El següent article és un estudi descriptiu amb el qual es pretén identificar i analitzar la freqüència d’ús de les TIC i les barreres que dificulten la seva implantació dins les aules per part dels docents d’Educació Primària en centres educatius de Mallorca. A la introducció trobem una anàlisi de la integració de les TIC als centres escolars i com s’ha estudiat aquest tema els darrers anys. La part pràctica del treball es basa en la recollida d’informació, i l’instrument emprat ha estat el qüestionari en línia, resultats del qual s’han representat, interpretat, analitzat i comparat amb els estudis consultats al marc teòric. Les conclusions a les quals s’han arribat és que les TIC sí que s’utilitzen i amb una freqüència pràcticament diària, i els obstacles més estesos són la falta de formació i el mal funcionament dels recursos tecnològics als centres. Finalment, també es presenta una proposta de millora tenint en compte les necessitats sorgides després de la realització de l’estudi ca
dc.description.abstract [eng] The following article is a descriptive study whose purpose is to identify and analyse the frequency of ICT use and the obstacles that hinder it deploy in classrooms by primary school teachers in educational centres in Mallorca. In the introduction we find an analysis of the integration of ICT into schools and how this topic has been student in recent years. The practical part of the article is based on the collection of information, and the instrument used has been the online questionnaire, the results of which have been represented, interpreted, analysed and compared with the other studies consulted. The conclusions we have reached are that ICTs are used and almost daily, and the most widespread obstacles are the lack of training and malfunction of technological resources at schools. Finally, an improvement proposal has also been made, considering the needs that arose after carrying out the study. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Recursos TIC ca
dc.subject.other Usos ca
dc.subject.other Barreres ca
dc.subject.other Obstacles ca
dc.subject.other Professorat ca
dc.title Estudi sobre la utilització dels recursos TIC dins les aules d’Educació Primària a centres de Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics