Ús i anàlisi d'apps dirigides al Trastorn d'Espectre Autista a l'Etapa d'Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Pérez Garcías, Adolfina
dc.contributor.author Martínez Navarro, Itzar
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-04T11:33:40Z
dc.date.available 2021-02-04T11:33:40Z
dc.date.issued 2021-02-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154983
dc.description.abstract [cat] A aquest treball de final de grau s’ha realitzat una anàlisi sistemàtica amb l’objectiu d’identificar les característiques que han de tenir les Apps per ser considerades útils i beneficioses en l’àmbit comunicatiu-lingüístic d’un nin TEA a l’Educació Primària. Conseqüentment, es pretén donar resposta a la següent pregunta: Quines característiques han de respondre les Apps per poder-les considerar útils i beneficioses respecte al TEA durant l’Educació Primària? Per aconseguir-ho, s’han buscat apps aplicant criteris de cerca. A continuació, s’han establit criteris acurats de selecció, a partir dels quals hem obtingut deu eines. Tot seguit, s’han definit els criteris d’avaluació aplicats a una rúbrica per on s’han filtrat les apps. Així doncs, hem aconseguit comparar-les i analitzar-les per tal d’arribar a conclusions que donen resposta a la qüestió inicialment plantejada. ca
dc.description.abstract [eng] In this final degree project, a systematic analysis has been carried out with the purpose of identifying the characteristics that Apps must have in order to be considered useful and beneficial in the communicative-linguistic field of a child with ASD in the Primary Education. Consequently, the aim is to answer the following question: What characteristics must Apps answer to be considered useful and beneficial regarding ASD during Primary Education? To do this, it has been carried out a search for apps through search criteria. Accurate selection criteria, from which we obtained ten tools. Next, the evaluation criteria applied to a checklist for which the apps have been filtered have been defined. Thus, we have been able to compare and analyze them to reach conclusions that answer the question initially posed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Apps ca
dc.subject.other TEA ca
dc.subject.other Nivell comunicatiu-lingüístic ca
dc.title Ús i anàlisi d'apps dirigides al Trastorn d'Espectre Autista a l'Etapa d'Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record