dc.contributor |
Pérez Garcías, Adolfina
|
|
dc.contributor.author |
Martínez Navarro, Itzar
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-04T11:33:40Z |
|
dc.date.available |
2021-02-04T11:33:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/154983 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A aquest treball de final de grau s’ha realitzat una anàlisi sistemàtica amb l’objectiu d’identificar les característiques que han de tenir les Apps per ser considerades útils i beneficioses en l’àmbit comunicatiu-lingüístic d’un nin TEA a l’Educació Primària. Conseqüentment, es pretén donar resposta a la següent pregunta: Quines característiques han de respondre les Apps per poder-les considerar útils i beneficioses respecte al TEA durant l’Educació Primària? Per aconseguir-ho, s’han buscat apps aplicant criteris de cerca. A continuació, s’han establit criteris acurats de selecció, a partir dels quals hem obtingut deu eines. Tot seguit, s’han definit els criteris d’avaluació aplicats a una rúbrica per on s’han filtrat les apps. Així doncs, hem aconseguit comparar-les i analitzar-les per tal d’arribar a conclusions que donen resposta a la qüestió inicialment plantejada. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this final degree project, a systematic analysis has been carried out with the purpose of identifying the characteristics that Apps must have in order to be considered useful and beneficial in the communicative-linguistic field of a child with ASD in the Primary Education. Consequently, the aim is to answer the following question: What characteristics must Apps answer to be considered useful and beneficial regarding ASD during Primary Education? To do this, it has been carried out a search for apps through search criteria. Accurate selection criteria, from which we obtained ten tools. Next, the evaluation criteria applied to a checklist for which the apps have been filtered have been defined. Thus, we have been able to compare and analyze them to reach conclusions that answer the question initially posed. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Apps |
ca |
dc.subject.other |
TEA |
ca |
dc.subject.other |
Nivell comunicatiu-lingüístic |
ca |
dc.title |
Ús i anàlisi d'apps dirigides al Trastorn d'Espectre Autista a l'Etapa d'Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|