ClassDojo i les eines de gestió de l’aprenentatge a les aules d’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Tur Rodríguez, Maria de les Neus
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-05T10:45:00Z
dc.date.available 2021-02-05T10:45:00Z
dc.date.issued 2021-02-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154996
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau pretén analitzar una popular eina digital de gestió de l’aprenentatge: ClassDojo. Per poder portar a terme aquesta anàlisi, és necessari contextualitzar els termes d’organització i gestió d’aula. Seguidament, es proposen certes pautes perquè els docents puguin millorar aquesta gestió, una de les quals és l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). A més, es detalla el concepte de gamificació, una metodologia innovadora que fomenta la gestió escolar mitjançant l’ús d’eines digitals. L’estudi fa una anàlisi amb profunditat de ClassDojo i permet veure les limitacions amb relació a la seguretat de l’alumnat. Tot seguit es fa un estudi d’Edmodo, ClassFlow, iDoceo i Additio com a plataformes alternatives a ClassDojo que es contrasten exhaustivament per poder oferir una proposta segura als docents. Les conclusions apunten que, atenent a la finalitat docent, iDoceo i ClassFlow són les millors alternatives. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project pretends to analyze a popular digital learning management tool: ClassDojo. In order to carry out this analysis, it is necessary to contextualize the terms of organization and classroom management. Next, certain guidelines are proposed for teachers to improve this management, one of which is the use of Information and Communication Technologies (ICT). In addition, it also details the concept of gamification, an innovative methodology that promotes school management through the use of digital tools. The study makes an in-depth analysis of ClassDojo and allows to see the limitations in relation to student security. It follows a study of Edmodo, ClassFlow, iDoceo and Additio as alternative platforms to ClassDojo that are exhaustively contrasted in order to offer a safe proposal to teachers. The conclusions point out that, in terms of the teaching objective, iDoceo and ClassFlow are the best alternatives. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Eines ca
dc.subject.other Gestió ca
dc.subject.other Aula ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other ClassDojo ca
dc.title ClassDojo i les eines de gestió de l’aprenentatge a les aules d’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics