El valor didàctic de la poesia musicada a la societat tecnològica

Show simple item record

dc.contributor Picornell Belenguer, Caterina Mercè
dc.contributor.author Barceló Bennaser, María José
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-17T13:10:49Z
dc.date.available 2021-02-17T13:10:49Z
dc.date.issued 2021-02-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155124
dc.description.abstract [cat] La poesia, com a gènere literari, és una gran eina per a treballar dins les aules aspectes que formen part de l’educació integral dels alumnes, però sol ser poc considerada o no se li presta atenció ni temps En aquest treball de final de grau, presentem una proposta per a treballar la poesia dins les aules a partir de la comprensió i construcció del significat d’aquesta. Prèviament a l’exposició d’aquestes activitats, emmarquem l’estat de la qüestió en un context determinat, fruit de la recerca, investigació i pròpia experiència, que ens porta a definir i reflexionar sobre la nostra societat avui en dia, caracteritzada per la influència de les noves tecnologies a tots els nivells. Es mostren dades d’estudis i informació respecte al tema, a través dels quals intentem entendre i analitzar els grans canvis que en poc temps s’han produït a la nostra societat i que afecta els nostres moviments, pensaments i actuacions. En contraposició a la velocitat imposada pel torrent mediàtic, la poesia es converteix en el contrapunt que pot ajudar a equilibrar la situació, des de petits a les escoles i de grans a la vida. ca
dc.description.abstract [eng] Poetry as a literary genre is a great tool for working in the classroom aspects, which are part of the integral education of students, but are usually underestimated or not paid attention or time. In this document, we present a proposal to work poetry in classrooms from a more advanced level as is the understanding and construction of the meaning. Previously to the exhibition of these activities we frame the question state in a given context fruit of the search, investigation and own experience, that leads us to define and reflect about our society today characterized by the influence of new technologies at all levels. We teach study data and information about the subject, trough which we try o understand and analyze the great changes in such a short time that they have occurred and that affects our movements and actions. As opposed to this time speed in which we live, poetry becomes the counterpoint that can help balance the situation, from children in schools to adults in life. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Poesia ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Societat ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Escola ca
dc.title El valor didàctic de la poesia musicada a la societat tecnològica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics