Alumnat amb síndrome de Down a l’aula i metodologies per la inclusió educativa

Show simple item record

dc.contributor Sánchez Pedroche, Alberto
dc.contributor.author Marí Arredondo, María
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-18T12:31:46Z
dc.date.available 2021-02-18T12:31:46Z
dc.date.issued 2021-02-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155163
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es presentarà una realitat que trobem a les aules de les escoles de l’illa d’Eivissa i dels alumnes amb la síndrome de Down. Farem un recorregut per la història per entendre què és l’educació inclusiva i com podem aconseguir la inclusió de tots els alumnes als centres educatius. A més, analitzarem quines metodologies afavoreixen la inclusió de l’alumnat amb síndrome de Down, tenint en compte les seves característiques i l’estil d’aprenentatge que presenten. Aprofundirem en l’aprenentatge cooperatiu, i en altres estils metodològics, per donar resposta a les necessitats que presenten els alumnes i per eliminar les barreres que dificulten el seu aprenentatge i el seu desenvolupament en qualsevol context. ca
dc.description.abstract [eng] In this work we will present a reality that we find in the classroom of the Elementary Schools and students with Down's syndrome. We will take a look at history in order to understand what inclusive education is and how we can achieve the inclusion of all the students in our schools. Furthermore, we will analyse which methodologies favour the inclusion of students with Down's syndrome, taking into account their characteristics and learning style. We will focus in the cooperative learning, and in other methodological styles, to give answer to the needs that the students present and to eliminate the barriers that make difficult their learning and their development. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Diversitat funcional ca
dc.subject.other Pràctiques inclusives ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.title Alumnat amb síndrome de Down a l’aula i metodologies per la inclusió educativa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record