Aplicació teòrica de les metodologies de l’ensenyament de la llengua anglesa

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Navas Marí, Daniel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-02-18T12:55:03Z
dc.date.available 2021-02-18T12:55:03Z
dc.date.issued 2021-02-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155172
dc.description.abstract [cat] Aquest treball consisteix en un estudi de cinc mètodes d’ensenyament aplicats en l’assignatura de Llengua anglesa. Les metodologies estudiades són diferents, però cadascuna presenta uns avantatges i uns desavantatges. L’objectiu d’aquest treball és l’exposició d’aquestes, una valoració crítica i exemples de com treballar-les a l’Educació Primària. ca
dc.description.abstract [eng] This work consists of a study of five teaching methods applied in the subject of English. The methodologies studied are different, but each has advantages and disadvantages. The aim of this work is to present them, make a critical assessment and examples on how to work with them in Primary Education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Mètode ca
dc.subject.other Ensenyament ca
dc.title Aplicació teòrica de les metodologies de l’ensenyament de la llengua anglesa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record