[cat] Aquest treball de final de grau té com objectiu identificar les característiques que ha de reunir un model formatiu per possibilitar una atenció psicoeducativa inclusiva de l’alumnat amb paràlisi cerebral al centre d’educació especial Pinyol Vermell. El treball es duu a terme mitjançant la metodologia aprenentatge servei, aprofundint en la paràlisi cerebral, tenint en compte les seves dificultats i característiques, centrant-se en les pràctiques inclusives i les principals característiques d’aquestes, conjuntament amb les TIC a l’educació inclusiva. Els resultats obtinguts dels instruments de recollida de la informació permetran sabre si és possible o no realitzar pràctiques inclusives al CCEE Pinyol Vermell. A partir dels resultats s’establiran unes conclusions de l’informe realitzat.
[eng] This final degree project aims to identify the characteristics that a training model must meet to enable inclusive psychoeducational care for students with cerebral palsy at the Pinyol Vermell special education center. The work is carried out using the service-learning methodology, deepening into cerebral palsy, taking into account its difficulties and characteristics, together with TIC in inclusive education. The results obtained from the information collection instruments will allow us to know whether or not it is possible to carry out inclusive internships at the CCEE Pinyol Vermell. Based on the results, conclusions will be drawn from the report.