dc.contributor |
Negre Bennásar, Francisca
|
|
dc.contributor.author |
Nadal Riutort, Guillem
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T10:53:04Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T10:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155216 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Dur a terme una bona comunicació família-escola és molt important a l’hora d’aconseguir una educació de qualitat.
Per aquest motiu en aquest treball es vol identificar quines són les característiques que ha de tenir una proposta per a millorar la comunicació família-escola en el context d’un centre d’educació infantil i primària. Per aconseguir dur a terme la proposta s’ha emprat el model aprenentatge-servei, realitzant la proposta al CEIP Es Pil·larí mitjançant l’ús de tècniques de recollida d’informació. A partir d’aquesta informació s’ha realitzat una proposta de millora de la comunicació d’aquest centre amb recursos TIC la qual ha estat validada per experts docents. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Carrying out good family-school communication is very important when it comes to achieving a quality education. For this reason, this project aims to identify the characteristics that a proposal must have to improve a family-school communication in the context of a center of infantile and primary education. In order to carry out the proposal, the service-learning mode has been used, making the proposal to the CEIP Es Pil·larí through the use of information collection techniques. Based on this information, a proposal has been made to improve the communication of this center with ICT recources, which has been validated by teaching experts. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Família |
ca |
dc.subject.other |
Escola |
ca |
dc.subject.other |
Recursos TIC |
ca |
dc.title |
Estudi de la comunicació escola-família en el context d’un centre d’educació infantil i primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|