dc.contributor |
Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
|
|
dc.contributor.author |
Díaz Mesa, Andrea
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T11:22:01Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T11:22:01Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155226 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Actualment, molts nins i nines tenen conductes problemàtiques a l'escola. Aquestes accions poden ser degudes a situacions o successos apresos en el seu entorn. Sabem que si les emocions no se saben gestionar, causen malestar emocional, per tant, amb aquest projecte volem que els nens acceptin cadascuna de les emocions que asseguin i les assimilin, ja que si aquest procés no es realitza, pot causar conseqüències negatives. D'aquesta manera, els nens amb aquest projecte dut a terme en Educació Física aprendran a acceptar, regular i controlar les seves emocions, cosa que generarà benestar psicològic i físic. Aquest marc teòric s’acompanya d’una proposta pràctica de 5 sessions en el 3r curs d’Educació Primària mitjançant l’expressió corporal, treballant l’educació emocional, que pretén desenvolupar estratègies per l’alumnat per tal de reconèixer i expressar emocions així com controlar-les, aprendre a expressar-les de la millor manera i desenvolupar habilitats socials. També les negatives, ja que s’han de regular i controlar |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, a lot of boys and girls have problematic behaviours at the school. These actions can being owed at situations or events learnt at his surroundings. We know that if the emotions can’t be managed, they can cause emotional unrest, therefore, with this project we want the boys accept each one of the emotions that seat and assimilate, since if this process does not realize can cause negative consequences. In this way, the boys with this project carried out at Physical Education will learn to accept, regul and control his emotions, in addition, they will generate psychological and physical welfare. This theoretic frame accompanies of a practical proposal of 5 sessions at the 3r course of Primary Education by means of the corporal expression, working the Emotional Education, that pretends to develop strategies for the students for such to recognise and express emotions as well as control them, learn at expressing them of the best way and like this develop social abilities. Also, the refusals, since must regulate and control. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.other |
Currículum |
ca |
dc.subject.other |
Expressió Corporal |
ca |
dc.title |
L’Educació emocional a través de l’Expressió Corporal a l’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|