dc.contributor |
Buil Legaz, Lucía
|
|
dc.contributor.author |
Muñoz Martín, Marina
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T11:38:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T11:38:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155233 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les persones amb Síndrome de Down tenen dificultats per comunicar-se, sobretot de forma oral amb altres persones, podem trobar limitacions al moment d’iniciar una conversa per la seva timidesa. L’objectiu d’aquest treball és crear un pla de millora per afavorir tot el possible les Habilitats Socials (HHSS) d’infants amb Síndrome de Down (SD) dins les aules dels centres educatius, partint de l’Aprenentatge Cooperatiu (AC). El projecte està creat a partir de l’anàlisi de les respostes i opinions d’una enquesta sobre les HHSS i la SD, realitzada a docents i alumnat que actualment cursen el grau en Educació Primària. Gràcies als resultats i al posterior anàlisi, el pla de millora es centrarà en les necessitats de l’infant amb SD, sempre amb l’ajuda de l’equip de suport i els tutors/es de les aules. Tanmateix, el pla consistirà en potenciar els vincles socials dels infants amb SD en petit grup dins l’aula. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The people with Syndrome of Down have difficulties to communicate, especially of oral form with other people, can find limitations at the moment to induct a conversation for his timidity. The aim of this work is to create a plan of improvement to favour all the possible the Social Abilities (SA) of kids with Syndrome of Down (SD) in the classrooms of the schools, splitting of the Cooperative Learning (CL). The project is created from the analysis of the responses and opinions of a survey on the SA and the SD, realised at teachers and pupils that at present realise the rank at Primary Nurture. Thanks to the results and the next analysis, the plan of improvement will centre at the necessities of the kids with SD, always with the aid of the squad of support and the tutors of the classrooms. However, the plan will consist at improving the social ties of the j¡kids with SD at small groups in the classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats Socials |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Síndrome de Down |
ca |
dc.subject.other |
Millora |
ca |
dc.title |
L’Aprenentatge Cooperatiu com a eina per afavorir les Habilitats Socials d’infants d’Educació Primària amb Síndrome de Down |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|