L’Aprenentatge Cooperatiu com a eina per afavorir les Habilitats Socials d’infants d’Educació Primària amb Síndrome de Down

Show simple item record

dc.contributor Buil Legaz, Lucía
dc.contributor.author Muñoz Martín, Marina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-02T11:38:26Z
dc.date.available 2021-03-02T11:38:26Z
dc.date.issued 2021-03-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155233
dc.description.abstract [cat] Les persones amb Síndrome de Down tenen dificultats per comunicar-se, sobretot de forma oral amb altres persones, podem trobar limitacions al moment d’iniciar una conversa per la seva timidesa. L’objectiu d’aquest treball és crear un pla de millora per afavorir tot el possible les Habilitats Socials (HHSS) d’infants amb Síndrome de Down (SD) dins les aules dels centres educatius, partint de l’Aprenentatge Cooperatiu (AC). El projecte està creat a partir de l’anàlisi de les respostes i opinions d’una enquesta sobre les HHSS i la SD, realitzada a docents i alumnat que actualment cursen el grau en Educació Primària. Gràcies als resultats i al posterior anàlisi, el pla de millora es centrarà en les necessitats de l’infant amb SD, sempre amb l’ajuda de l’equip de suport i els tutors/es de les aules. Tanmateix, el pla consistirà en potenciar els vincles socials dels infants amb SD en petit grup dins l’aula. ca
dc.description.abstract [eng] The people with Syndrome of Down have difficulties to communicate, especially of oral form with other people, can find limitations at the moment to induct a conversation for his timidity. The aim of this work is to create a plan of improvement to favour all the possible the Social Abilities (SA) of kids with Syndrome of Down (SD) in the classrooms of the schools, splitting of the Cooperative Learning (CL). The project is created from the analysis of the responses and opinions of a survey on the SA and the SD, realised at teachers and pupils that at present realise the rank at Primary Nurture. Thanks to the results and the next analysis, the plan of improvement will centre at the necessities of the kids with SD, always with the aid of the squad of support and the tutors of the classrooms. However, the plan will consist at improving the social ties of the j¡kids with SD at small groups in the classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Habilitats Socials ca
dc.subject.other Aprenentatge Cooperatiu ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Millora ca
dc.title L’Aprenentatge Cooperatiu com a eina per afavorir les Habilitats Socials d’infants d’Educació Primària amb Síndrome de Down ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics