Treball d’investigació sobre els mapes mentals en Geografia a un curs d’educació primària

Show simple item record

dc.contributor Binimelis Sebastián, Jaume
dc.contributor.author Tébar Xamena, Joan
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-08T07:01:45Z
dc.date.available 2021-03-08T07:01:45Z
dc.date.issued 2021-03-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155258
dc.description.abstract [cat] Avui en dia, detectem que a les aules no s'està treballant de manera adequada la geografia més propera en educació primària. En primer lloc, el que fa aquest treball és situar on els nens aprenen i com ho fan. Posteriorment s’analitzen diferents mapes mentals que ens serveixen com a informació rellevant per analitzar. Amb el que es fixa el treball és en veure si el nivell d’alfabetització geogràfica és adequat, si hi ha factors externs que influeixen i comprovarem si a nivell acadèmic estem adaptant l’ensenyament geogràfic a la manera d’aprendre dels nens. Recopilades i analitzades les dades, el treball arriba a la conclusió de que en aquest curs de sisè de primària no té un nivell adequat al seu curs. Com a conseqüència, es percep com el sistema acadèmic plantejat per l’estudi d’aquesta matèria no pareix influir en una progressió ascendent. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, we detect that the nearest geography in primary education is not being worked on properly in the classrooms. First, what this work does is situate where children learn and how they do it. We then analyze different mind maps that serve as relevant information to analyze. The aim of the work is to see if the level of geographical literacy is adequate, if there are external factors that influence it and we will check if at the academic level we are adapting geographical teaching to the way children learn. Once the data has been collected and analyzed, the work concludes that in this sixth-grade course it does not have an adequate level for its course. As a result, it is perceived that the academic system proposed by the study of this subject does not seem to influence an upward progression. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 91 - Geografia. Viatges ca
dc.subject.other Geografia de la percepció ca
dc.subject.other Mapa mental ca
dc.subject.other Alfabetització geogràfica ca
dc.subject.other Perception of the geography ca
dc.subject.other Mental map ca
dc.subject.other Geographical literacy ca
dc.title Treball d’investigació sobre els mapes mentals en Geografia a un curs d’educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics