| dc.contributor | Vila Córdoba, Maria Isabel | |
| dc.contributor.author | Ruiz Espinar, Andrea | |
| dc.date | 2021 | |
| dc.date.accessioned | 2021-07-05T11:37:47Z | |
| dc.date.available | 2021-07-05T11:37:47Z | |
| dc.date.issued | 2021-07-05 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/155636 | |
| dc.description.abstract | [cat] L’educació emocional i inclusiva són dos factors fonamentals per a la construcció de l’escola que volem. D’aquesta manera, amb aquest treball es realitza una investigació què té com a objectiu conèixer la realitat d'un centre educatiu de primària de Mallorca, pel que fa a l'educació emocional i inclusiva, així com la manera en que es du a terme. Aquesta investigació s'ha realitzat mitjançant una metodologia qualitativa. Els instruments utilitzats han estat qüestionaris presentats a docents i famílies, una entrevista a la directora del centre i la recerca documental. Els resultats obtinguts mostren la importància que tenen les emocions en l'aprenentatge i la manera de treballar del centre, sense oblidar l'opinió que tenen els docents i les famílies. Pel que fa a les conclusions principals, cal destacar que al CEIP Badies, té present que l'educació inclusiva ha d'oferir una completa formació emocional de qualitat per poder formar a persones diverses i emocionalment intel·ligents. | |
| dc.description.abstract | [eng] Emotional and inclusive education are two key factors in building the school we want. Thus, with this work, a research is carried out with the aim of knowing the reality of a primary school in Mallorca in terms of emotional and inclusive education, as well as the way in which this implemented. This research has been analyzed following a qualitative methodology. Surveys and other interviews to teachers and families have been carried out in order to know the results of study, an interview with the director of the center and documentary research. To know the results of study show the relevance of emotions in learning and the way a center works, without forgetting the opinion of teachers and families. The main conclusions of this paper show that CEIP Badies acknowledge that inclusive education must offer complete emotional training in order to foment diverse and emotionally intelligent people. | |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject | 376 - Educació especial | ca |
| dc.subject.other | Educació emocional | ca |
| dc.subject.other | Educació inclusiva | ca |
| dc.subject.other | Emocions | ca |
| dc.subject.other | Aprenentatge | ca |
| dc.subject.other | Educació primària | ca |
| dc.subject.other | Emotional education | ca |
| dc.subject.other | Inclusive education | ca |
| dc.subject.other | Emotions | ca |
| dc.subject.other | Learning | ca |
| dc.subject.other | Primary education | ca |
| dc.title | Educació emocional i educació inclusiva: la realitat del CEIP Badies | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |